Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

ABTIRA GARDEN HERBAL TEA | sebum dengeleyici + cilt tonu eşitleyici yüz toniği | 5% BHA | glow serisi

 


Vee Herbal Tea ile Abtira serisini şimdilik bitiriyorum. 

100 ml'lik bir tonik. Kargoda kilitli kapak ile geliyor. İçine sprey ucunu koyuyorlar siz takıyorsunuz. Bu detayı vermek istedim. :D

Kokusu ada çayı gibi. İnanılmaz organik bir şey kullanıyormuş hissini dibine kadar yaşatıyor. 

Sabah akşam temizlediğim cildime serumlardan, kremlerden önce fıs fıs yapıyorum ben. 

Ferahlatıyor, rahatlatıyor. Hele geceleri kokusu ile böyle bir dinginlik veriyor insana. 

Bloguma yazdığım diğer Abtira ürünleri gibi bu toniğin de temel gayesi cildi aydınlatmak ve sebumu dengelemek. 

Gerçi tüm toniklerin hedefi budur değil mi? :D

Fiyatı birazcık... Birazcık tuzlu. Bu paraya değer mi? Tamamen organik bir ürün kullanmak istiyorsanız tabi ki değer. Hatta az bile.

İçerik: ada çayı suyu + ıhlamur suyu + güvercin otu/cadıfındığı (Inglizce “witch hazel” veya hamamelis) suyu + söğüt kabuğu özü (bitkilerden gelen salisilik asit) + mercanköşk uçucu yağı + yasemin uçucu yağı + likit klorofil + leucidal / turp özü (doğal koruyucu) + eser miktar Ecocert onaylı koruyucular

  • Diğer Tonik Yazıları: 

  1. Atelier Rebul Canlandırıcı Yüz Toniği
  2. Bee Beauty Canlandırıcı Yüz Toniği
  3. Rival de Loop Tonik
  4. Pelomin Bakım Touzla Spa Termal Yüz Toniği
  5. Pixi Glow Tonik


Yorumlar