Pixi Glow Tonik | Pixi Glow Tonic


İlk yazmam gereken yazıyı en son yazıyorum ya helal bana! Tebrikleri sonra alayım çünkü söyleyeceğim çoook şey var. Malum Pixi artık Sephora'larda satılmaya başlandı. Bu minicik arkadaşında fiyatı 50tl. Ucuz bir şey diyemeyiz. Herkesin bayıldığı bu toniği almalı mı gerçekten?

Ben kullandım ve bitirdim. O yüzden hakkında bik bik etmek hakkım! Başlıyorummm!!!

Adı üstünde "glow" yani aydınlatma vaadi olan bir tonik. Aynı zamanda cildi aydınlatırken temizliyor da. İçeriğindeki AHA sayesinde ölü hücreleri bir nevi peeling etkisi yaparak temizliyor ve cildin kendi aydınlığını açığa çıkarıyor. Tabi bunu ben demiyorum, Pixi diyor. :D 

Hipoelerjenik olduğu için hassas cilde sahip olanların da korkmadan kullanabileceği hatta içindeki aloe vera ve ginseng sayesinde cildi yatıştırıcı bir ürün. Yeeeaaaniii tüm cilt tipleri için kullanılabilir.

İÇİNDEKİLER: Deiyonize su, Aloe Vera, Witch Hazel, At Kestanesi Ekstraktları, Propilen Glikol, Glikolik Asit ve Amonyum Glikolat, Heksilen Glikol, Glikoz, Fruktoz, Sükroz, Üre Dekstrin, Alanin, Glutamik Asit, Heksilnikotinat, Ginseng Ekstresi, Potasyum Şap, Diazolidinil Üre, Biotin, pixi Doğal Kokulu Yağ.
Aktif maddeler: Amonyum Hidroksit ile kısmen nötrleştirilmiş Glikolik Asit-% 5.


Pamuğa döküp temizlenmiş yüzüme her akşam sürdüm. Göz çevreme değdirmedim hiç. 
Kokusu allah kahretsin ki "TÜTÜN KOLANYASI GİBİ!!! :(((((((( Yabancılar videolarda limonlu çay diyip duruyor ama yivreeenç tütün kolonyası kokuyor. ÖĞĞK!

Veee gelelim bendeki etkilerine. Yüzümün lekeli olduğunu ve benim savaş açtığımı bilmeyen yoktur. Evet, tüm Türkiye'nin en merak ettiği şey...  Lekelerim geçecek mi?????

Kullandığım ilk hafta etkisine hayran kaldım. Cildim cidden parlatıp bir de üstüne nem verdi. "Allahım böyle bir şey olabilir mi yarepppiiiim??" diye mesut oldum.

İkinci hafta "e tamam parlatıyorsun da şu lekelere ne zaman el atacaksın ??" moduna geçtim. Çünkü her gece tütün kolonyası kokusu çekmekten gına gelmişti.  Yılmadım ve devam ettim.

Benim yüzümü yakmadı ama burun kenarlarımı ve burnumun üstünü üçüncü hafta soymaya başladı. Burnumun üstündeki siyah noktalarda azalma oldu. Hatta burnumun ucu aydınlatıcı sürmüş hatta ve hatta cilanlanmış gibi pasparlak oldu. :D Ben bunu 4-5 ay kullandım sanırım. Minicik şey bitmedi. 

Lekelerimde küçük açılmalar olsa da mucizevi şeyler yapmadı cildimde. En güzeli de alkol, paraben içermeyip hayvanlar üzerinde deney yapmaması!

Gün içinde yaz-kış güneş koruyucu kullandığınızı düşünüyorum artık. O yüzden mutlaka güneş kremi kullanın bunu da kullanırken deme gereği duymuyorum bile!

Eğer kuru cilde sahipseniz siz yine de denemeden almayın. Alacaksanız da bendeki gibi minik boyunu alın. Yağlı ve akneli cilde sahipseniz denemeye değer. 

Sorularınız varsa yorumlarda buluşalım!

MUCKKKK!

Diğer Pixi yazılarım;




Yorumlar

  1. aslında ilgimi çekiyor bu tonik ama bilemedim şimdi bir indirim falan yakalarsam deneyebilirim..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder