Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

L'actone Parfümleri




Rengarenk bir yazıyla tekrardan merhabalaaar! Geçtiğimiz hafta L'actone firması bana dört tane parfüm gönderdi. Astım hastası olduğum için minik fıslar halinde sindire sindire hepsini farklı günlerde kokladım. 
"İz bırakan sanat" sloganıyla sektöre giriş yapan bir Türk firması. 170'e yakın parfüm çeşidi varmış. Hatta değişik bir uygulamaları var. Şurdan koku testi yaparak kendinize uygun kokuyu bulabiliyorsunuz.  Bana oryantal ve floral fruity çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam. Yazının sonuna satın almanız için linkleri de koyacağım. Parfüm,vücut spreyi,oda kokusu,şampuan,kolonya,deodorant... vb bir sürü ürünleri var ve fiyatları da gerçekten uygun. Hatta yakında renkli kozmetiğe de giriş yapacaklarmış. Bana gönderdikleri kağıtta öyle yazıyor. :D Hadi şimi bendeki parfümleri bir inceleyelim. 

Koku anlatma özürlü olduğum için parfümlerin koku pramidlerini de ekleyeceğim.Bu arada bu pramidin anlamı da şu;

  • Üst Nota: Üst nota, parfümün sıkıldığı an duyulan ilk kokudur ve en uçucu esanslardan oluştuğu için etkisi ancak birkaç dakika sürer.

  • Orta Nota: Orta nota, keskin üst notalar yok olduğunda ortaya çıkar ve etkisi birkaç saat sürer. Parfümün karakteri, onu farklı ve beğenilir kılan bölüm aslında bu katmanın içindedir. Orta notaya önemini belirtmek açısından “kalp notası” da denmektedir.

  • Alt Nota: Kokuya zenginlik ve derinlik katmakta ve genellikle parfüm uygulandıktan en az yarım saat sonra, orta nota kaybolmaya yakınken duyulmaya başlayan notadır. Alt notanın kokuları yoğunluk olarak daha baskındır. Bu kısım parfümün gerçek kişiliğinin, kalıcılığının ve başarısının ifadesidir.


1) Fruity /  Scandal



Favorim olan koku buydu. Bahara uygun hafif, hatta içinde olmamasına rağmen şekerli diyebileceğim bir kokusu vardı. Kalıcığı ise 5-6 saat arası değişiyor benim tenimde. Fakat parfümler herkesin teninde farklı sürelerde kalıyor ne yazık ki.


2)Floral / Musk Rose




Yine koku pramidinde anlatılmış notaları ama bana buz mavisi falım sakızı anımsattı kokusu. :D 




3) Chpre Floral / Love Bond



Bu parfüm unisex. Yani her cinsiyete uygun. Gerçi ben arada erkek parfümü de kullandığımdan benim için bir anlam ifade etmedi. :D Bu parfüm tende kaldıkça kokusunu belli eden ve aralarında en kalıcı olandı. Kış mevsimi için uygun olduğunu düşünüyorum.





4)Oryantal / Joie Amber



Bu koku gerçekten hiç tarzım değildi ama beğeneninin çok olacağından eminim. Zencefil kokusuna tahamülüm olmadığı için sıkamadım bile kendime. Zencefil seviyorsanız bayılırsınız buna kızlar. 







Parfümleri satın almak için buraya tık! 25-30tl arası değişiyor fiyatlar dediğim gibi. Denemeye değer bence. Özellikle Love Bond'u denemenizi öneririm. 







Bir sonraki yazıda görüşmek üzereeee! 






Yorumlar