Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Cruelty Free Kadın Pedi | Sleepy



    Kanayan yaramız hayvanlar üzerinde deney yapmayan iyi bir kadın pedi... Şimdi burda yivreç bir espri yapardım ama bilirsiniz çok hanım hanımcık bir insanımdır. (Yediniz?)

   Sleepy geçtiğimiz aylarda bana koccaa bir kutu ped gönderdi.  Ben de 3 menstrüasyon döngümde bu pedleri denedim. Yeterince bilgi sahibi oldum galiba. 

   Bir diğer cruelty free kadın pedi markası olan Molped ve hayvanlar üzerinde deney yapmayı sürdüren Orkid'e göre kıyaslayacağım bu pedleri ben. 

   Öncelikle Sleepy'nin özellikleriyle başlayayım.


  • Doğal Bambudan Elde Edilen Emici Lifler
  • Saf su ile dokunmanın verdiği doğallık
  • Hassas cildinize özel kuruluğu arttıran doğal pamuk lifleri
  • Emici tanecikler sayesinde koku kontrolü
  • Cildinize daha saf bir dokunuş için renklendirici içermeyen iç yüzey
      Ben demiyorum. Onlar diyor. :D Şimdi ben konuşacağım. Muahhahaah! 


Kendim de pedin açılmış halinin fotoğrafını çekmiştim ama pek estetik durmadığına karar verip kendi sitelerinden ped görseli aldım. :D Neyse,

Ya dedikleri kadar yumuşak değil bence onu söylemeliyim. Molped bende sürekli sağa sola kayıyor. Bunda öyle bir şey olmadı.

 Benim regl dönemim 3 gün sürüyor. 2. günü arzular şelale... O yüzden saat başı değişim operasyonuna gitmem lazım. Çok fazla ped kullanıyorum. Maddi olarak beni yoruyor bu durum. Sleepy,  Orkid ve Molped'e göre çk uygun fiyatlı. Saat başı değişim yaptığım için de taşma durumu çok rahatsız etmiyor beni çünkü izin vermiyorum. 

Geceleri ise biraz tedirgin oluyorum açıkçası. Emiciliği mükemmel değil çünkü. Orkid kullandığım dönemlerde gerçekten içim rahat oluyordu. Çünkü taşmayacağını biliyordum. Ama hayvanlar üzerinde acımasız deneyler yapıyor. O yüzden elimizdekini sevmeye çalışacağız. :D

Sleepy; tamamen doğal olduğunu söylüyor. Çok inanasım gelmedi. Endüstriyel imal edilmiş bir ürün nasıl tamamen doğal olabilir? 

Kesinlikle koku yapmıyor ve haşur huşur ses çıkarmıyor. Orda kefilim. 

Kaşıntı, alerji ya da kızarıklık da yapmadı bende. Mesela Molped kaşıntı yapıyordu. -_-

Fiyat/performans oranına bakınca  alın deneyin. Kaybınız olmaz. Yoğun kanaması olanlar biraz temkinli yaklaşsın ama. Yine bir sürü çeşidi var. Şurdan inceleyebilirsiniz. 

Yine sorularınız olursa ben burdayım!


Seks Y

Yorumlar

  1. OrganiCup kullanmanızı tavsiye ederim, hem cebiniz hem sağlığınız zarar görmez

    YanıtlaSil

Yorum Gönder