Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Pelomin Bakım Touzla Spa Termal Yüz Toniği


Tonik kullanma sevdam son sürat devam ederken hayatıma giren çıkan tüm tonikleri sizlerle buluşturmaya yemin ettim!


 Pelomin markası Touzla Spa Termal yüz toniği ve zengin mineralli cilt maskesi  paketle bana ulaştı.

Yaklaşın 2 aydır her iki ürünü kullanıyorum ve bik bik konuşma faslım başlayabilir. 






Bu tonik %100 doğal mineralli termal su içeriyor. İçinde magnezyum, kalsiyum, potasyum, sülfat, çinko gibi mineraller içeriyor. Bu mineraller sayesinde cilt temizlenip besleniyor ve nemlendiriliyor.

 

Ben ne için kullanıyorum peki? Sabah uyandığımda ayılmak için tabiki de! Sabah uyanıp yüzümü yıkıyorum. Hala uyukladığım için fıs fıs bundan sıkıp güneş kremimi sürüp ten makyajıma başlıyorum.


Son bir ayda Ordinary'nin de etkisiyle cildimde düzelme oldu. Cilt lekelerim azaldı, gözeneklerim kayboldu ve cildim gerginleşti. Ben bu fıs fısın da etkisi olduğunu düşünüyorum çünkü cilt bakım rutinimde sürekli olarak kullandığım tek ürün bu! 

Şu an fiyatı 40TL. İncelemek ya da satın almak için TIK! Dediğim gibi 2 aydır kullanıyorum ve yarısından fazlası duruyor şu anda. 

Oda sıcaklığında muhafaza edebilirsiniz. 

Yorumlar

  1. çok beğenmiştim bu spreyi keşke yüz yıkama jeli de olsa aynı içerikte harika olurdu..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder