Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

ABTIRA GARDEN BLUSH ELIXIR | 5% AHA + 5% BHA | bitkisel asit bombası | güçlü aydınlatıcı + leke karşıtı iksir | glow serisi


Şimdi bilgisayar başına oturup bütün Abtira ürünlerim için arka arkaya yazılarımı yazıp bu sözün yükünden kurtulacağım... 

O ZAMANN BAŞLAYALIM! 

Yaklaşık 2 hatta 3 aydır kullanıyorum. Başta çok yanlış kullandım ben bu arkadaşı. Sanki doğduğumdan beri cildime asit sürüyormuşum, cildim çok alışıkmış gibi bodoslama gün aşırı kullandım. :( 

Peki ne işe yarar bu "Blush Elixir" ? 

Jel formda olan bu cilt serumunun hedefi, pürüzsüz ve parlak bir cilde sahip olmamızı sağlamak. Benim en büyük hatam "zaten içinde aloe vera suyu var cildim yumuş yumuş olur " diyip bodosloma dalmam oldu. Tamam aloe vera cildi nemlendiriyor ama sonuçta içeriğinde asit olan bir serum! 

İçinde bulunan %5 AHA, ciltteki ölü deriyi soyma; BHA ise cildi temizleme, cilt tonunu eşitleme görevini üstleniyor.

 Kokusundan da anlaşıldığı üzere gül suyu da nemlendirme desteği veriyor cilde. Hatta hyalüronik asit bile var içinde. 

İçerik: aloe vera suyu + gül suyu + AHA asitleri (yaban mersini özü, şeker kamısı özü, portakal özü, limon özü, akçaağaç özü) + söğüt kabuğu özü (bitkilerden gelen salisilik asit, BHA) + hyalüronik asit + leucidal / turp özü (doğal koruyucu) + bitkisel gliserin + xanthane (doğal kıvamlaştırıcı) + pancar özü

Bu ürünün asıl amacı asit kullanmak isteyen ama kullanamayan hassas ciltlilerin de serum kullanması gibi bir şey :D Her cilt tipine uygun. İçeriğine bakınca cilde esneklik kazandırıp pasparlak ay gibi bir yüze sahip olmanızı sağlaması gerekiyor kısaca. :D

Kullanım şekli: Cildinizi nemlendirmek ve canlandırmak için aydınlatıcı ve leke karşıtı jeli geceleri temiz cildinize serum ve kremden önce uygulayın. Cildiniz alışana kadar haftada bir kaç kez uygulayın. Gözle temasından kaçınınız. Hassas ciltler hariç tüm cilt tiplerine uygundur.

Veee geldik benim gözlemlerime...

 Yazının başında dediğim gibi ben başlarda yanlış kullandım.  Abtira ürünlerini kullanmaya başladığım gün cildimin fotoğrafını çektim.


Cildim lekeli, kapalı komedon dolu lanet olası bir cilt gördüğünüz üzere.  


Ben de bu sorunlu cildimi ürünleri yanlış kullanarak daha beter hale getirdim. Onu koymaya cesaretim yok şu an için. :D Her gün dönüşümlü asit kullanırsanız ve asla nemlendirici kullanmazsanız cildiniz boku yer. Hadi dağılın yazı bitti.

Dur be bitmedi. Son bir ay aşkım bebeğim canımın içi güzel sevgilim  COSMED DAY TO DAY NEMLENDİRİCİ KREM  ile beraber kullanıyorum. Asitleri sürdükten sonra hunharca cildimi nemlendiriyorum. Bir tane bile sivilcem çıkmadı ve son 3 ayda oluşan sivilce izlerim teker teker yok olmaya başladı. Şu an hala iyi durumda değil ama. 

Haftada 2 kez geceleri kullanıyorum ama ben. 

Kapalı komedonlarım yok denecek kadar azaldı ama lekeler için biraz daha zaman ve sabır gerekiyor.

 Cildimin mükemmelus halinin de fotosunu atmayı nasip eyle ya raaaaaabbbbb!!! 

Hadi hoşçakalın. Sorular varsa yorumlardan ya da insta dm'den yürüyün.

 mucx.


SATIN ALMAK İÇİN TIK!






 

Yorumlar