Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

ABTIRA GARDEN HERBAL ELIXIR | 2% HA + 2% AA | hyalüronik asit + alfa-Arbutin bombası | nazik aydınlatıcı + leke karşıtı iksir | glow serisi

 

Süpersonik tasarımı ile yüze boca etme isteği uyandıran bu jeller hakkında bik bik konuşmaya devam ediyorum. 

Bu arkadaşın  BU arkadaştan farkı nedir? Aslında ciltte iyileştirmeyi hedeflediği şeyler aynı fakat cildinde asit (AHA, BHA) kullanamayan kişiler için özel olarak üretilmiş.

İçerisinde yine aloe vera suyu var. Ekstra nemlendirmesi için salatalık özü ve defne suyu da içeriyor. Kokusu ıhlamur gibi. 

%2 oranında hyalüronik asit içeriyor. Direkt kendi sitesinde hyalüronik asit hakkında "Hyalüronik asit, vücudun her dokusunda doğal olarak bulunan ve hücreler için su deposu görevi gören bir bileşiktir. Cildin hyaluronik asit ile beslenmesi, cildin nem seviyesinin yükseltilmesine ve yaşlanma çizgilerinin yumuşatılmasına yardımcı olur." yazıyor. 

%2'lik alfa arbutin de bir meyve asididir. Genelde leke karşıtı ürünlerin içinde bulunuyor. Yine kendi sitesinde "Alfa-arbutin yavaş çalışan bir içeriktir ve sürekli kullanılması gerekir, bu sayede yeni lekelerin oluşmasını engeller." yazıyor. Ayyyyy sürekli kullanmaya nasıl pazaramız yetsin ya????


İçerik: aloe vera suyu + defne suyu + salatalık özü + hyalüronik asit + alfa-rbutin + leucidal / turp özü (doğal koruyucu) + bitkisel gliserin + likit klorofil + + eser miktar Ecocert onaylı koruyucular... 

Kullanım şekli: Aydınlatıcı ve leke karşıtı jeli cildinizi nemlendirmek ve leke önleyici etkisi için sabah ve akşam temiz cildinize serum ve kremden önce uygulayın; gözle temasından kaçınınız. Tüm cilt tiplerine uygundur.

Ben bunu da başta yanlış kullandım. Gerizekalı bir cahil gibi yanlış kullanma detayımı burda açıkladım. 

Son bir ayda ise haftada 3 gün olmak üzere sabah güneş kreminden önce tonikten sonra kullandım hep. Leklerdeki etkisi kardeşi olan Blush Elixir ile beraber gayet iyi. 3 ayda 20 ml lik şişenin yarısına gelebildim anca. Gayet bereketli bir ürün.

 

Eğer  almak isterseni ikili setleri oluyor genelde. Daha uyguna geliyor o şekilde.

Satın almak için TIK! 




Yorumlar

Yorum Gönder