Rival de Loop Tonik ve Clean&Care Yağ Bazlı Göz Makyaj Temizleyicisi




Hellüüü! Birtanecik aşkım Rossmann'dan yürüyeceğim bu yazımda da. Artık cruelty free ürünler alma kararımdan sonra Garnier makyaj temizleme suyum bitince ben de Rival de Loop'tan aldım yenisini. 

Rival de Loop Mizellen Besleyici Alkolsüz Tonik


Pijamamı beğendiniz mi?
 İçerisinde 100ml ürün içeren bu toniği tek başına kullanmıyorum. Şimdi bana geçenlerde La Roche Posay denemem için ürün gönderdi. Benim karmadan yağlıya dönük cildimi nasıl kuruttu bir haftada o ürünler anlatamam. (La Roche Posay da hayvan deneyleri yapan bir firmaymış bu arada. Ayrı bir yazımda ona da değineceğim. -_- ) Neyse, cildim hayvanat gibi kuruduğu için ben önce makyaj temizleme yağı ile (bu oluyor kendisi) bir güzel ovuyorum cildimi. Sonra la roche posayın jeliyle yıkıyorum. En son artık makyaj kalıntısı kalmış mı acaba diye bu tonikle de siliyorum. Çok ilginçtir ki bu tonik köpürüyor. Acaba dedim "ben önceki işlemlerden dolayı yüzümü güzel yıkayamadığım için mi köpürüyor?" Yok anacım, tek başına denedim yine köpürüyor. Zaten yanlışlıkla gidip kuru ciltler olan içinini almışım. Neyse ki bu dönemde cildim kuru. Bu bitince alkollü olanını deneyeceğim. İnş o köpürmez. 


"Gingo ve salatalık özü gibi değerli içerik maddeleri cildi kurumaya karşı korur ve nemlendirir. "
????

Ayrıca nemlendirme falan yapmıyor. Temizliyor mu? Evet ama dediğim gibi tek başına yeterli değil. Öncesinde ya da sonrasında mutlaka yüz yıkama jeliyle temizleyin makyajınızı. Sadece bu ürün için değil, hangi tonik olursa olsun jel/köpük de gerekiyor. Makyajın yüzünüzden tamamen çıktığına emin olana kadar yılmak yok! Gözenekler üzülür, gözenekler ağlar...

Veganlara müjde! Ürün veganmış.

Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 10tl den fazla değildi. 

Göze kaçınca yakıyor.


Rival de Loop Clean&Care Yağ Bazlı Göz Makyaj Temizleyicisi 



Ben bu ürünü bir adet snapcan olarak Deneyenbayan'da gördüm. Buyrunuz bu da kendisinin instagram hesabı. Kendisi de benim gibi Rossman aşığı. Aynı zamanda objektif yorum yapan sayılı bloggerdan biridir. Ürüne geçeliiiimmmmm!

Ben normalde göz makyajımı, yüz makyajımı nasıl çıkarıyorsam öyle çıkarıyordum. Ekstra bir ürün kullanmıyordum bunun için. Sonra bir fark ettim ki kirpiklerimde kalan maskaralardan dolayı kirpiklerim dökülüyor. Bu böyle olmayacak dedim ve Rossmann'ın yolunu tuttum. (Ulan ne para kazandırdım sana Rossmann be!)

100ml ama bir ömür gidecek sanki.Gerçi ömrü, kapağı açıldıktan sonra 1 seneymiş. Şişeyi çalkalayıp pamuğa bir gıdım döküyorum. Sonra gözümü kapatıp hafif bastırıyorum. 30sn kadar bekleyip silerek göz makyajımı çıkarıyorum. Sonra üstte yazdığım yağdır, jeldir,toniktir hobarey devreye giriyor. 



Waterproof maskaraları da gayet iyi çıkarıyor. Gözümde yanma yapmadı. Aloe vera varmış içinde. Bu yüzden göz çevresini rahatlattığını söylüyor ama rahatlatma olayı olmuyor. Sadee makyaj temizliyor işte. :D Parfüm,paraben,silikon içermiyor. Bu da yine vegan bir ürünmüş. 

Fişleri attığım için bunun da fiyatını tam bilmiyorum ama 7tl civarında diye hatırlıyorum. 

Bir yazının daha sonuna geldik. Bence cruelty free ürünlere geçiş yapmaya çalışanlar için yararlı bir yazı oldu diye düşünüyorum. Birazcık karıştırıp araştırmak lazım. Rival de Loop ürünleri gerçekten diğer markalara nazaran daha temiz içerikli ve uygun fiyatlı. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzereeee! :*











Yorumlar

  1. Saka gibi suan soktayim, internetten yazini buldum ve adimi gördüm yazida :))) bir de neden takibe alamiyoruz, eklesene izleyiciler kismini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir şey olduğunu bile bilmiyordum ki. :D Hemen ekledim. Zaten bi türlü istediğim gibi yapamadım blogu. :D

      Sil
  2. göz temizleyici kirpiklerimi döktü galiba ya :/ böyle bi sorun yaşadın mı? push up angel kullanıyorum yeni olarak hangisi döktü bilemedim ama sanırım temizleyici :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle bir sorun olmadı. Şaşırdım şu an :/

      Sil

Yorum Gönder