Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Bee Beauty Canlandırıcı Yüz Toniği


Merhabalar! Hayat kurtarıcı bir ürünle daha karşınızdayım. Issız bir adaya düşsem yanıma alacağım 4. şey olacak bir üründen neden size bahsetmemişim anlamadım. İkinci şişeye geçince "len" dedim, "len ben bunu bloga yazayım." dedim...

O ZAAAMAAAANNN HEMMEN BAŞLAYALIM!

Gratis'te indirim zamanı 6tl'ye görüp almıştım. Şu an zamlarla indirimli fiyatı daha fazladır tabi ki. Fakat fiyat artışlarından etkilenen HER ŞEYİN yanında yine uygun fiyatlı kalıyor.

Bu tonik tam bir fiyat performans canavarı! 200 ml'lik gramajıyla ve yaptıklarıyla insana "vay anasını" dedirtiyor. 

Ben son 5 senedir tonik kullanımımı hiç ihmal etmedim. Sabah yüzümü sadece su ile yıkıyorum çünkü ilginç bir şekilde son bir senedir kupkuru bir ciltle uyanıyorum. Yıkama jelleri ile tekrar kurutmak istemediğimden su ile yıkayıp cildimin kendi yağını temizlememiş oluyorum. 

Daha sonra toniği pamuğa döküp cildimi temizleyip nemlendirmiş oluyorum. Artık üstüne güneş kremi, serum ne süreceksem sürüyorum. (YENİ BİR CİL BAKIMI RUTİNİM YAZISI GELSİN Mİ?)


Akşamları ise yıkama jeli ya da köpükle cildimi temizledikten sonra tonik ile geçip krem,serum vs. rutini kapatıyorum. Yani gün içinde tam iki kez tonik uygulamış oluyorum. Tonik neden bu kadar önemli?

    Öncelikle gözenekleri hem temizleyip hem de sıkılaştırıyor. Bunları yaptığı gibi cildi nemlendiriyor. Hatta yaz aylarında sırf bu nemlendirme özelliği sayesinde gece ekstra bir nemlendirici kullanmadım hiç.

İçeriği oldukça temiz.  Her cilt tipine uygun vir yapısı var. Paraben ve alkol içermiyor. Salatalık ve aloe vera içeriyor. Vee bunlar sayesinde de yüzdeki kızarıklıklara iyi geliyor. SİVİLCE KIZARIKLIĞI BİLE OLSA VALLAHİ SÖNDÜRÜYOR!

Kokusuna gelecek olursak salatalık suyundan hallice... Beni rahatsız etmiyor. Aksine huzur veriyor. Sanki çok doğal bir şey sürüyormuş hissine kapılıyorum. ve kendimi İdil Ertürkler gibi hissediyorum.  :D


Açıldığı andan itibaren 12 ay içinde bitirmelisiniz ki benim gibi her gün iki kez kullanırsanız 3-4 ay içinde biter. 

Uygun fiyatlı, cep yakmayan ve beklenti karşılayan kozmetik ürünleri üzerinden yürümeyi düşünüyorum uzun bir süre. Elimden geldiğince de yeni ürün alıp deneyeceğim. Bu günlerde her kategorinin en iyi uygun fiyatlı ürününü bilmeye ihtiyacımız var. 

Mutlu kalmak zor ama sakin kalın gencolar!!!!


Yorumlar

  1. ben de kullandığımda çok sevmiştim araya başka tonikler girince unuttum alayım yine indirimden bari..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder