Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Atelier Rebul Cilt Bakım Ürünleri İncelemesi

  


   Merhabaaa! Cilt bakımıma çılgınlar gibi önem verip çoğu zaman istediği sonucu elde edemeyen bir insanımdır. Doktor kontrolü dışında bir şey kullanmayı pek sevmiyorum. Kafama göre aldığım yüz yıkama jelim ve nemlendirici kremim hakkında dehşetül vahşet yorumlar okuyunca yeni arayışlara girmiştim ki Atelier Rebul'dan bu kargo geldi. 


Kutunun içinde canlandırıcı temizleme köpüğü, nemlendirici yüz maskesi,canlandırıcı tonik,göz çevresi bakım kremi, nem serumu , peeling testerı ve çeşitli parfüm, kolonya testerları vardı. Make dışında tüm cilt bakım ürünlerini denedim ve hala kullanıyorum. 
Atelier Rebul eczane menşeli bir marka olduğu için benim gibi pinpirikli bir insanı biraz olsun rahatlattı. Doktoruma danışmadan kullandığım için kendimi kötü hissediyordum ama korktuğum gibi bir şey olmadı. Çok konuştum yine.
Bu zamana kadar bendeki etkilerini anlatmaya başlayayım. (Cildim karma, aknelenmeye ve lekelenmeye meyilli sorunlu bir cilt bu arada.)


Canlandırıcı Tonik

1) Canlandırıcı Tonik: İçlerinden eeeen sevdiğim üstteki canlandırıcı tonik oldu. Nemlendiricim bitmeden önce Ceredolin'in su bazlısını kullanıyordum. Sonra o bitince tekrar dünyanın arasını veremedim ve gittim Neutrogena'nın yağsız greyfurtlu nemlendiricisini almıştım. İnternette okuduğum korkunçlu yorumlar ve çevremde kullanan insanlardan duyduğum " kapalı komedon yapıyor." cümlesinden sonra hayatına el kremi olarak devam etmeye başladı. Yine nemlendiricisiz kalmıştım. 

Canlandırıcı Tonik


Benim nemlendiriciden beklentilerim; cildimi canlandırsın, kurulukları alsın, sağlıklı bir görüntü versin. Bu tonik ise bana gözenekleri sıkılaştırmayı, fazla yağı almayı, cildi temizlemeyi ve canlandırmayı vadediyor. Açıkçası gözenek problemim olmadığı için o konuda bir yararını görmedim ama diğer her şeyi yerine getiriyor. Ben bunu sabah uyanınca yüzümü temizledikten sonra 2 pıs yapıyorum ve inaın gün içinde yüzüme verdiği nem yetiyor. Hatta yazın buz dolabına koyup bir çılgınlık yaparım. Kısacası bitince tekrar alacağım.

Ferah bir kokusu var diyebilirim.



 Canlandırcı Temizleme Köpüğü

2) Canlandırcı Temizleme Köpüğü: Daha önce niveanın temizleme köpüğü kullanıp aşık olmuştum ama sonra niveanın kıllanma yaptığını öğrendim ve eski sevgili kategorisine soktum kendisini. Bu köpüğü sabah akşam kullanıyorum. Bir pompa tüm yüzü temizlemeye yetiyor. Önce yüzümü ıslatıp sonra köpükle ovuyorum. Makyajım varsa gözlerimi kapatıp göz kapaklarımı da güzelce temizliyorum. En son suyla yıkayıp kuruluyorum.   



 Canlandırcı Temizleme Köpüğü

Yine normal ve karma ciltler için olan bir ürün. Genelde bu tarz ürünler uygulandıktan sonra ciltte gergin bir his bırakır ama bunda öyle bir şey olmuyor. Gayet temiz ve yumuşak hissediyorsunuz.



Nemlendirici Yüz maskesi

3) Nemlendirici Yüz Maskesi: Bunu kullanmadım işte. Üstünde kuru ve nemsiz ciltler için olduğu yazıyordu. O yüzden annemi denek olarak kullanıp bu yazıyı güncellerim sonra. :D

Nemlendirici Yüz Maskesi

Kızarıklıkları gidermeyi, cildi nemlendirmeyi, alerjik ciltleri yatıştırmayı vadediyormuş. Özellikle kızarıklık kısmı çok ilgimi çekti. Annemin cildi inanılmaz kuru ve kızarıklıkları fazla. En kısa zamanda onda deniciim. 

Bu ürünün diğerlerinden farklı olarak değişik bir kokusu var. Kesinlikle güzel değil. İlaç gibi. Koku hassasiyeti olanlar denemeden almasın. 


Anti-Aging Göz Çevresi Bakım Kremi

4) Anti-Aging Göz Çevresi Bakım Kremi: Bu benim hayatımda kullandığım ikinci göz kremim. İlkinin pek bir etkisini görememiştim. Göz çevrem inanılmaz kuru. Açıkçası göz kreminden tek beklentim biraz olsun nem.

Anti-Aging Göz çevresi bakım kremi

Ben bunu her gece yatmadan önce kullanıyorum ve şu an yazıyı yazarken " acaba sabah da mı kullansam" dedim kendi kendime. En iyisi sabah da kullanayım. Hayatımdaki yeni değişiklik vatana millete hayırlı olsun sdfgh. Göz pınarlarımın altı dışında öyle büyük bir morluk problemim yok. O yüzden koyu halkalardaki etkisi için ne yazık ki yorum yapamayacağım. Nemlendirmesi diğer kullandığım himalaya kreme göre kat be kat daha iyi. En azından sabahları kupkuru göz altlarıyla uyanmıyorum. Dediğim gibi ürünü kullanmaya başlayalı daha bir ay bile olmadı. Ürün bitince tekrar yazacağım bunun hakkında. 

Pompalı amlajı kullanım için kolaylık sağlıyor. Diğer ürünler gibi bu da paraben içermiyor. Oyun hamuru gibi kokuyor... Kalıcı bir koku değil ama sürerken burnunuzu tıkayın gençler.


nem serumu

5) Nem Serumu :  Yine sadece gece yatarken temizlenmiş cilde kullandığım bir ürün. Benım bunu kullanma amacım kırışıklı önlemeden ziyade hücre yenileme özelliğinden dolayı lekeleri azaltmak. 

Nem serumu

Her gece bir damlalık kadar ürünü yüzüme sürüp elimle dağıtıyorum. Su gibi bir yapısı var. Yüzümün nefes aldığını hissediyorum bunu kullanınca. Canım benim. <3<3<3<3 Canlandırıcı tonikten sonraki en büyük aşkım bu. 

Nem serumu

Kırışıklık azaltmayı, nem vermeyi, canlı görünüm kazandırmayı vadediyor. (Sanki şu an burda olan kimsenin okuma yazması yokmuş gibi arkada yazanları tekrar yazıyorum asdf.)  Lekeler için henüz gözle görülür bir etkisini görmedim. Dediğim gibi zaten ürünün öyle bir iddiası yok. Yüzümü yağlandırmadan nem verdiği için ve sabah gri bir yüzle uyanmadığım için sevdim. 

Sevmemdeki bir diğer etmen de tabi ki şişesinin damlalıklı olması. Bana bir artısı yok ama diğerlerinden değişik olması hoşuma gidiyor. :D





6) Parfümler ve Kolonyalar: Bir kolonya ne kadar kalıcı olabilir ki derken bana lafımı yutturdular. Özellikle Lemongrass&Honey adlı kolonya nedir öyle ya... Elimdeki 50586 tane parfüm ve vücut spreyi bitince önümüzdeki 10 sene içinde bu arkadaşı satın almayı planlıyorum. Parfümlerden de Black Orchid'in kokusunu beğendim en çok.

7) Derinlemesine Temizleyici Peeling: Kutudan tester olarak çıkan bir diğer ürün de buydu. Fotoğrafı yok ne yazık ki. Testerı 3 kez kullanabilme imkanım oldu. Çok minik ve sert taneckleri var. Çok bastırmamak lazım çünkü yüzü çizebilir. Üç kez kullandığım için ne desem olmayacak şimdi. Peeling görevini yerine getiriyor ama dahasını bilemem. İçinde kayısı çekirdeği yağı varmış bu arada. Bu da cildi nemlendiriyormuş. 



Benim düşünecelerim şimdilik bu kadar. Kullanmaya devam ettiğim için bu yazıyı ilerde güncellerim diye düşünüyorum. İlk defa atarlanmadan bir yazı yazdım. Atelier Rebul farkı işte. :D Heyt beee! Bana sakin sakin yazı yazdırdı. :D

"İlla internetten mi alıcaz?" diyenler için instagram sayfalarındaki yazıyı aynen kopyalayıp utanmadan yapıştırıyorum. "Akasya | Ankamall | Armada | Capacity | Cevahir | Kanyon | Korupark | Mavibahçe | Palladium | Suadiye | Zorlu Center "

Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim. Bana yorumlardan ya da instagram hesabımdan ulaşabilirsiniz. Hoşçakalıınn!!!





Yorumlar