Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

E.L.F. Baked Highlighter Moonlight Pearls



Aydınlatıcı bile yalan oldu maskeler yüzünden. Cidden düşününce pandeminin başından beri günlük makyajımda aydınlatıcı kullanmadım hiç. Göz pınarlarıma sürüyorum sadece arada... 
Neyse şu pandemi bitsin de ne olursa olsun...

Efkarlandım. Alın siz de bunu dinleyin bu yazıyı okurken. Efkarlı bir yazı olacak belli...



Gelelim konumuzaa... Elf Türkiye'ye gelince bir bayram havası esmişti hatırlarsanız. Ama o ne gelme öyle? Hayvan gibi şişirmişlerdi fiyatlarını. Kimse de alışveriş yapmadı haliyle. Sonra bitmek bilmeyen indirimlere sokarak normal fiyatlara düşürdüler ama insanların hevesi kaçtı.

Gelip gidip rafta göz göze bakışıp geri bıraktığım o meşhur aydınlatıcıyı aldım ben de. 


İlk kullandığımda dedim ki " BU NE BEE?!" Cildimde sadece sim vardı. Bayağı sonradan dank etti. Bu, baked yani fırınlanmış bir ürün. Fırınlanmış ürünlerin ilk tabakası taşlaşmış olur. Fırça ile bastırarak ya da benim gibi tırnağınızla hafif kazıyarak o tabakayı kaldırmanız gerekiyor. Aman dikkat edin. Tabaka dediğim kısım  1mm bile değil. Çok kazımayın.

BAM! BAM! bir aydınlatıcı değil. Oldukça doğal ve gözenek belli etmeyen içten parıldayan bir aydınlatıcı kendileri. 

En mükemmel aydınlatıcım olmadı ama fena değil diyebilirim. Cep dostu olması, gözenek belli etmemesi, kalıcılığı ve pul pul dökülmemesi nedeniyle verdim artısını. 

İşe giderken kullanmak için sevdim ben. Disko topu gibi parlatmıyor. 



Diğer aydınlatıcı yazılarım;


Yorumlar