Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

BECCA APRES SKI GLOW YÜZ PALETİ | BECCA APRES SKI GLOW FACE PALETTE


En sevdiğim maktaj malzememle tanıştırayım sizi...Valla diğer malzemelerim kusura bakmasın. HEEEPSİ BİR YANA BECCA BİR YANA...Doğruya doğru. Aşığım markaya.

Doğumgünü hediyem.  <3<3<3 Aslında ben yurtdışından gelecek olan yengemden başka bir şey istemiştim. O da orda bulamamış ve gitmiş bana hediye almış bunu. <3<3 


Palette 2 allık, 2 bronzer ve 2 adet aydınlatıcı bulunuyor. Renklerden Icicle ve Winter Berry renkleri Becca'nın yeni ürünleri ve ilk defa bu paletle sunuldu. 

Pembe olan rengin adı "Winter Berry". Başta ışıltılı bir ürün bire bir The Balm'ın stainiacı gibi duruyor. Kalıcılığı ise tüm gün elini yüzümden indirmeyen bana rağmen gayet iyi.

Beyaz olan aydınlatıcı ise icicle rengi. Paletteki hayal kırıklığım ve başarısız olan tek ürün de bu! İçinde mavi yansımalar bulunduran beyaz bir aydınlatıcı ama kalıcılığı çok kötü. Esmer olmama rağmen cildimde beyaz beyaz durmuyor. Fakat dediğim gibi Nyx'i tercih ederim. 
Üstteki Nyx









Paletteki renkler sol üstten başlayarak sırasıyla Rose Quartz-Icicle-Winter Berry-Copper- Opal- Bondi Sunlit. 

Bonli Sunlit ve Winter Berry , paletteki mat pudraları oluşturuyor. Denediğim aydınlatıcılar arasında en beğendiğim marka Becca. Evet, alternatifleri var ama cidden bambaşka ya.. Belki de plasebo etkisi. Biliyorsunuz ben çok çabuk etkileniyorum. :D 

Günlük kullanılabilecek bir ürün değil. Karanlıkta bile parlıyor çünkü insanın yüzü. :D Ama ben kullanıyorum bazen çılgınlık yapıp. 

Neyse, çok yararlı bir yazı olmadı ama en azından "bunun yerine bu." formatına yakın bir yazı oldu.


Becca Opal ile yapı olarak neredeyse aynı olan Wet 'n Wild aydınlatıcı yazım için tık!  Not: Wet 'n' Wild aydınlatıcılardan Golden Flower Crown rengi Opal ile aynı tonlarda. 

GÖRÜŞENZEEE!!1

Yorumlar

  1. çok güzel ama buradaki fiyatını görünce direk vazgeçtim :-(((

    YanıtlaSil

Yorum Gönder