Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Solante Acnes Tinted SPF50 Renkli Güneş Koruyucu


Yazıya geçmeden önce alın bakim diğer güneş kremi incelemelerim;

  1. Missha sebum dengeleyici güneş kremi
  2. Hamilton Spf 50



    Şimdiii... Karantina günlerinde sanki çok lazımmış gibi güneş koruyucu yazısı yazıyorum ama ikinciye aldığım bir ürün olunca yazma ihtiyacı hissettim. 

    Yüzümde dokunduğum hatta dokunmadığım yerde iz kalan bir insanım. Bu lekelerin daha da koyulaşmaması için üniversite yıllarımda süper bir alışkanlık edindim. Yaz-kış spf 50 güneş kremi kullanmak! Sürmediğim tek bir allahım günü bile yok. Valla bak!
  
    Evde olsam bile sürüyorum. Yaklaşık 6-7 sene oldu sanırım. Yaşlılık çizgileri için de güneş katalist görevi görüyor. Onun da önüne geçtiğimi düşünüyorum. (ALNIMIN ORTASINDA MİMİK ÇİZGİSİ OLUŞMUŞTUR..... YAŞ:26)

    

Renkli bir yapısı var ama renk vermiyor yani. Hani bb ya da fondöten kullanıyorsanız "ayy bu işimi görüüürr kıııııız" diyemezsiniz. Kapatıcılığı  yok amaaa bembeyaz da kalmaması iyi yani. 

Diğer solantelere göre daha ince bir yapısı var. Zaten losyon olarak geçiyor krem olarak değil. Yüze yedirmek daha kolay. Uğraştırmıyor insanı.

Ve geldik asıl merak ettiğiniz konuya. Yes... Parlama yapıyor.  Ben physicians formula
Mineral Wear Natural Beige pudra ile sabitliyorum ama illa ki parlıyor gençler. 


Maşallah bileğim güreşçi bileği gibi çıkmış. -_- Neyse fiyatına gelecek olursak 160-180 arası değişiyor ama koca bir sene de gidiyor bana. Bakın ben her gün kullanıyorum bir de.

Nerden alıyorum peki? Çok basit! Hangi dermakozmetik sitesinde ucuzsa ordan alıyorum. :D 

Hadi eyv. 


Yorumlar