Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

MISSHA All Around Safe Block Sebum Zero Sun SPF50+/PA+++ / Missha sebum dengeleyici güneş kremi


Ahhh dostlarım... Çok üzücü bir anımı anlatacağım. Missha'dan ilk defa alışveriş yapmıştım. Güneş kremi ve daha yazısını yazmadığım bir pudra almıştım.. Mutluydum çünkü kaliteli ve cruelty free ürünler almıştım. İhtiyaçtı... Ertesi gün %40 indirime girdiğini gördüm... Hemen siparişimi iptal etmek için sayfaya girdim ama çoktan kargolanmıştı..... 
Normalde 1 asır kargo beklerim ama kader çoktan ağlarını örmüştü.

Şimdi bu keder içinde bu ürün hakkında konuşacağım. Daha önce kullandığım Solante'nin cruelty free olup olmadığı hakkında düzgün bir kaynak bulamadığım için hiiiiiç mi hiç içime sinmiyordu. Ben de hayvanlar üzerinde deney yapmadığına emin olduğum bir markaya yönelme kararı aldım.

Missha'nın internet sitesinde gördüğüm bu 50ml'lik ürünün açıklamasına Çilem içindir yazmalarını da rica edeceğim. 

Suya dayanıklı.
Sebum (hani yüzde oluyor ya minik yağ bezeleri) yapmıyor.
Yüzde tereyağı gibi beyaz kalmıyor, parlama apmıyor hemen emiliyor.
Hatta sitesinde aynen şöyle yazıyor: "Yeşil çay ve çay ağacının sebum kontrol etkisi
ciltteki fazla sebumu kontrol ederek parlaklık olmadan koruma sağlar." 

Her cilt tipi hatta bebekler için bile uygun bir ürün!




Her gün makyaj altına kullanıyorum. Yüzüme ve boynuma sürüyorum. Bebek gibi bir güneş kremi ya. O kadar az alıp tüm yüze yayabilmek nasıl bir lükstür güneş kreminde ya.. Solanteyi dağıtmak ayrı sorun, tüm yüze yetmemesi ayrı sorun.. Pöf! Resmen beni işkenceden kurtardı. 

Yağlandırmayı kendiniz görün. Güneş kremleri yüzümde sebum yaptığı için ben bu çeşidini tercih ettim. Yazın da suya ve tere dayanıklı olanı alacağım. Malum Antalya... 
  • Fiyatı 80 Tl. Ama siz benim gibi yapmayın. İndirimi bekleyin... %40... ÇOK ÜZÜCÜ ÇOOOOK! 



Yorumlar

Yorum Gönder