Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Fondöten ve türevlerini kullanmadan sağlıklı bir cilt! Hamilton Spf50 & Pastel Sun Light Highlighter


Geçenlerde makyaj yaparken fondöten sürüyordum. Bir baktım yüzümde bir tane bile sivilce yok ama lekelerim o kadar fazla ki... "Ulan" dedim, "hazır sivilcelerden kurtulmuşum sürmeyeyim şu fondöteni de. Lekelerim görünürse görünsün!"


Normalde Pastel sun light'ı fondötenle karıştırıp kullanıyordum son zamanlarda. Bu arada bu ürün hakkındaki yazım için TIK!

Çarpılmış fırçasıyla beraber.

    Cildim gerçekten lekeli yani laf olsun diye söylemiyorum. Instagramdan takip edenler biliyor hatta.  

   Hamilton güneş kremini tam 3 seneden beri yaz kış kullanıyorum. Eczanelerde satılıyor. Artık cruelty free ürünler kullanmaya başladığım için şu an bu yazıyı yazarken biraz araştırdım ama elle tutulur bir bilgi bulamadım Hamilton hakkında. Hamilton'un hayvan deneyi politikasını bilen varsa aydınlatsın. 

   Hamilton'dan bahsedecek olursam yüzde vıcık vıcık durmayan bir ürün. Bir sürü çeşidi var hatta bu kremlerin. Renklisi, matı, ışıltılısı vs. Bendeki dümdüz en ucuz olanı. :D Ucuz dediğime bakmayın tanesi 80tl mi ne -_- Annemle tesadüf eseri bir eczanede denk gelmiştik 2 al 1 öde vardı. Yedeğim de var o yüzden içim rahat. :D

Bu ürün benim 3 senede 4. kutum. Şu hayvan deneyi olayı kafamı karıştırdı sadece. Onun dışında çok memnunum. Makyaj altında da normal sürümde de 3 seneden beri yaz kış istisnasız her gün kullanıyorum. 


Örnek vermek için böyle bileğimde göstereyim dedim. Yanaklarıma, alnıma çeneme ve burnuma bu miktarlarda sürüyorum ikisinden de.  (Aydınlatıcı çok görünüyor ama yayıldı  bileğime. Aslında kremden daha az miktar olarak) 


Sonra elimde cildime yedirerek sürüyorum. İlk başta böyle snapchat filtresi gibi güneş gibi parlıyorum.


1-2 dakika sonra cildim kremi güzelce emince ortaya böyle bir görüntü çıkıyor. Lekelerim görünüyor mu? Evet görünüyor ama cildimi yormamış oluyorum. Canlı ve sağlıklı bir görüntü oluyor yüzümde. 

Çok rahatsız olanlar sadece lekelere kapatıcı sürebilir belki. Bilmiyorum size kalmış. 

Gün içinde öyle yağlı yağlı bir görünüm de olmadı ki ben karma cilde sahibim. 

Uzuuuun süre fondöten ya da bb krem kullanmayı düşünmüyorum. 

Eğer bu şekilde denerseniz lütfen bana yazın. Umarım siz de seversiniz.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzereee! :*





Yorumlar