Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

YENİLENEN ISANA KURU ŞAMPUAN | İyi b*k yediniz. :)


yeni ambalajlı aşşağlık kuru şampuan

En sevdiğim markalardan biri olan Isana, saç ürünlerinde ambalaj değişikliğine gitti. Buraya kadar sıkıntı yok. AMAAAA BENİM BEST KURU ŞAMPUANIMIN YAPISI DA DEĞİŞTİRİLMİŞ! Nasıl yaparsınız bunu ya???

Koyu renk saçlar için olanı da kaldırıp her saç tipi için tek bir tane sürmüşler piyasaya.  Sıkıyorsun kafanda bembeyaz kalıyor. 2 saat karıştırmak zorunda kalıyoruz bu sefer de saçlar dolaşıyor. E kuru saça tarak da değdirilmiyor. Cadı gibi dolaşıyorum tüm gün. İş yerindekiler bu aralar kendine bakmıyorsun dyor ne zaman bunu kullansam. Öncelikle iş yerindeki arkadaşlarıma sesleniyorum "SİZE NE?!!!" Sonra da Isana'ya sesleniyorum bana bunu nasıl yaparsınız?!

Fiyatı da 20TL olmuş. Ben indirimle 6 liraya alıyordum bunu. ŞRFSZLR. 

Çok sinirlendim ya abv. 

Önceki kuru şampuan yazılarımı okuyup ruhunu şad etmek isterseniz buyrun;



eski ambalajlı 

eski ambalajlı - koyu renk saçlar için

Yorumlar