Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Isana Kuru Şampuan - Normal & Yağlı Saçlar İçin | Isana Trocken Shampoo


Kuru şampuan kullanmaya bir sen eönce başladım. Fikir olarak bana hep mantıksız geliyordu. Bunu kullanacağıma saçımı yıkarım değil mi??? AYYY BİR DE ŞAMPUANIN KURUSUNA MI PARA VERECEĞİZ??? Öyle değilmiş işte.

 Yağlı saçtan ergenliğimden itibaren çok çektim. Özellikle ergenliğimde saçımı yıkayayım 2 saat sonra yağlanıyordu. Ahhh ahh... Bir de rocker girl olmaya çalışıyordum o yağlı saçlarla... 

Üniversiteye gidince saçlarımı her gün yıkamakta buldum çareyi. Her gün şampuan, her gün kireçli su... Saçlarımın yapısını bozdum. Uçları bukleleşen dalgalı saçlarım American Horror Story Coven'daki turuncu cadının saçları gibi oldu. 

Üniversite bitti, iş hayatı başladı. Her gün duş almam imkansız. Özellikle kışın... Isana da uygun fiyatlıydı.  Eh alayım dedim. Ne kaybederim ki? 

Saçıma 30cm uzaklıktan sıkıp ellerimle karıştırıyorum. (Saç diplerine sıkıyoruz. Önemli burası) Sanki yeni yıkanmışım gibi saçın tüm yağını emiyor. Üstüne bir de kafama yapışan saçlarımı Tülin Şahin hacmine çeviriyor. 


Ben gün aşırı kullanıyorum. Bir gün duş,bir gün kuru şampuan. Saçları rahat bırakmak gerekiyor aslında. 

İndirim zamanı toplu alınıp bir kenara koyulası bir ürün bu. Bir tanesi en az 2 ay gidiyor. Ben en son aldığımda 13-14 tl civaır bir fiyata sahipti. AHHHH AHHH 7TL'YE ALDIĞIM GÜNLERR AHHHH!
Allah bilir 15'ten aşağı değildir şu an. Yine de piyasada bulabileceğiniz en iyi-en ucuz kuru şampuan budur. (Rossmann'da satılıyor sadece.)



Umarım açıklayıcı bir yazı olmuştur. Sorularınız olursa beni her yerden bulabilirsiniz.  Yih yih. 

Hoşçakalın gencolar! 

Yorumlar

  1. fiyatı bir yana en sevdiğim kuru şampuan bu oldu hakikaten ki hepsini de denedim yani..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder