Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Isana Kuru Şampuan - Koyu Renkli Saçlar İçin


Rossmann'da satılan Isana marka kuru şampuanlardan yeşil olanı yanı her saç için uygun olanı kullanıp çok memnun kalmıştım. Annemin çarıya gittiği bir gün "sakın kahverengi olandan alma" notunu düşmem sonucu annem 4 tane kahverengi Isana ile çıkageldi............................................

Başta geri vereyim diye düşündüm ama bir tanesini denemekte sakınca görmedim. Gün aşırı duş alıyorum. O yüzden 2. gün kuru şampuan kullanmam farz yani... Bu arada ben kuru şampuanı hacim için değil, yağlı görünümü alması için kullanıyorum. Saçlarımı yeşil olana göre tüm gün yağlandırmadan tuttu. Hatta yeşil olan gibi saçımda beyaz beyaz kalma derdi de yok çünkü bu arkadaş renginden anlaşılacağı üzere koyu renkli saçlar için üretilmiş!

200ml. Bir tanesi gün aşırı sadece saç diplerine kullanıldığında 2 ay gidiyor. Ben böyle gözlemledim.

Kullanımı: Şişeyi bir güzel çalkalayın. Ne olur ne olmaz diye omuzlarınıza havlu alabilirsiniz. Üstünüzün kirlenme olasılığı düşük ama uyarayım. :D Daha sonra yaklaşık 30 cm uzaktan saç diplerinize sıkıp ellerinizle güzelce karıştırın. Bu kısımda da geriye yaslanıp taze yıkanmış gibi görünen saçlarınızın keyfini çıkarın. İşe,okula geç kalmayın aman! :D

Isana'nın yeşil ambalajlı kuru şampuanı hacim konusunda bu kahverengi ambalajlı olandan daha iyi. Saçlarımın yağlı görünümünü bir güzel alıyor ama hacim verme konusunda zıfır zıfır zıfır!!!

Ben bittikçe kahverengi olandan almaya devam ediyorum. Keşkee ergenliğimde de bu tarz ürünlerden haberim olsaydı da saat başı yağlanan saçlarıma derman olurdu....... AHH AHH' Şimdiki ergenler çok şanslı çooook!

Yorumlar