Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

The Purest Solutions Hyaluronik Asit | Hyaluronic Acid

 


"Oh be sonunda!" dedirten, Ordinary'ye uzaktan melül melül bakan bizler için yerli bir cilt bakım markası geldi! 

Markanın ürünleri aynı Ordinary gibi içerik ve asit yüzdeleri ile isimlendirilmiş. Ürün içerikleri de kendi istesinde detaylı bir şekilde mevcut. 

Ben bugün hyaluronik asidini anlatacağım size. 

Şu yazımda cildimin nasıl ağzına sıçtığımı anlatmıştım. Yine mevcutta kullandığım asitlerimin yanında sabah ve akşam olmak üzere nemlendirici kremden önce birkaç damla uyguluyorum. 

Nemlendirici kreme ihtiyaç duymamın sebebi ise 27 yaşından sonra neme çok ihtiyacı olan bir cilde sahip olduğumu öğrenmem...

Ama yağlı ve karma ciltler bi nabzını yoklasın. Belki de hyaluronik asit tek başına nemlendirme için yeterli olabilir. 

Peki ne beklemeliyiz bu arkadaştan?

Direkt kendi sitelerinde yazanı ekliyorum.

" Hyaluronik asit (HA), cilt onarımı, yara iyileşmesi, doku rejenerasyonu, anti-inflamatuar gibi çeşitli biyolojik süreçlerin düzenlenmesinde çok yönlü bir rol oynar.

Olağanüstü biyomedikal ve doku rejenerasyon potansiyeli nedeniyle HA, dermokozmetik ürünlerinin vazgeçilmez etken maddesidir. Hyaluronik asitin sunduğu geliştirilmiş cilt hidrasyonu, kollajen ve elastin uyarımı ve cilt yüzeyi restorasyonu ile gerçekleşir.

Farklı özelliklerle dört çeşit Hyaluronic Acid'in bir kombinasyonu olan Hymagic-4D, ciltteki nemi korumak ve nem kazandırmak için cildin farklı katmanlarını hedefleyerek üç boyutlu bir ağ kurar. Bu şekilde cilt tamamen nemlendirilir ve bu doğrudan cildin elastikiyetini artırır. "

 Gerçekten de cildimdeki matlığı ve donukluğu yok ettiğini söyleyebilirim. Sürekli kullanım için biraz tuzlu olabilir ama her sonabahr ve kış aylarına giriş yaparken kullanmayı düşünüyorum. Bir şişesi 3 ay gider günde iki kez kullanıma. 

İncelemek isteyenler için TIK!


Yorumlar

  1. Merhaba
    Her gün mü kullanılmalı yoksa 2 günde bir
    Teşekkürler şimdiden.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder