Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Ofis Güzellemesi | Paklon Tasarım

 

Heeey gidi heyyyy... Blogta yazdığım ilk yazılardan biriydi. Resim yapmakla ilgili bir şeyler karalamıştım.  Paklon da benim ilk işbirliklerimden biriydi. 

O yazıyı okumak için TIK!

Kimler geldi kimler geçti. Benim resim yapma, yazıp çizme isteğim hep kaldı. Bir de yıllar sonra gelen Paklon beni blogumun ilk zamanlarına götürdü. O gün gibi aynı heyecanı yaşadım hediyelerim elime ulaşınca! 


Ofiste 8 erkek arasında tek kadın olarak çalışıyorum. Masam, oldukça dikkat çekiyor ister istemez. :D

Gri-gri-gri-rengarenk-gri-gri-gri-gri-gri  

Bu şekilde takılıyoruz ofiste. Masamı güzelleştirmek için çok çaba sarfetmeme gerek kalmadı aslında. Arkadaşımın hediye gönderdiği baykuş skulentler   direkt dikkat çekici yapmıştı ortamı :D

Çalışma ortamım, çoğunlukla rafineri sahası olmasına karşın sonuçta o masada da oturuyorum. Ne olursa olsun "benim" gibi hissetmem lazım. Masam için aldığım birkaç şeyin linkini de ekleyeyim. Fikir olsun. :D


Bir de ofiste kocamaan dev gibi bir barış çiçeği vardı. Beyaz bir saksı götürüp iş yeri bahçıvanından biraz bana ayırması için rica ettim. Onu da koydum masama. :D 
 

Bana yıllar sonra kendini hatırlatan Paklon ile de bambaşka oldu. Cıvıl cıvıl rengarenk bir çalışma ortamım var. Pandemi nedeniyle dönüşümlü çalışmaya başladık. Müdürüm geçenlerde "sen yokken gelip senin masana oturuyorum içim açılıyor." dedi. :D :D 


İş yeri mahremiyeti nedeniyle masamı paylaşmayacağım. Çok fazla logo vs var çünkü. Durduk yere ifşa olmayalım. :D 


Paklon bu sefer bana bir adet sekreterlik, not defteri, dosya klasörü ve defter hediye ettim. Elimde zürafalı sekreterlik ile rafineri sahasında arzı endam ediyorum jsdhfkjh


Bir sürü tasarımcı var sitede. Hepsinin tasarımları o kadar güzel ki... Seçim yapmak çok zor! Baskı kalitesi, sayfa kalitesi inanılmaz yükselmiş. 

Fiyatları gayet uygun. Çiçek, böcek, çikolatadan ziyade güzel bir iş hediyesi fikri olabilir. İsme özel ürünler de yapıyorlar. 





Yorumlar

Yorum Gönder