Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Mario Badescu Sivilce Kurutucu Losyon | Mario Badescu Drying Lotion


O meşhur sivilce kurutucusu bendeki son demlerini yaşarken ben de bu yazıyı yazıyorum...  28 ml'lik minicik bir ürün. Ocakta aldığımı hatırlıyorum.  Ocak sonu, şubat başı gibi diyelim. 1 aylık ömrünün kaldığını varsayarsam yaklaşık olarak 10 ay kullanmış olacağım. Gerçi ergenlik çağındaki kardeşim ve ben ikimiz kullandık. 

Ben plastik ambalajlı olanı tercih ettim. Cam olan kırılabilirdi kargoda. Tabi ki cam ambalajlısı daha sağlıklı olacaktır.

İçerisindeki  salisilik asit hem leke tedavisi hem de baş vermiş minik sivilceleri kurutmayı amaçlıyor. Leke bırakmadan kurutuyor da. Ama... ağrılı, büyük, kistik aknelere hiçbir yararı yok.

Tüm cilt tipleri için kullanılabilir. Ürün iki fazdan oluşuyor. Üstte kalan şeffaf sıvı kısım ve altta kalan pembe toz kısım. Asıl görevi de bu pembe toz görüyor. Kulak pamuğunu şişenin dibine batırıp hop sivilceye sürüyorsunuz. Gece boyu cildinizde kalan ürün sivilceyi söndürüp sanki hiç çıkmamış gibi yapıyor. AYYYY DAVID COPPERFIELD BANA MÜBAREK!

Minnicik bir araştırma ile Kate Moss, Kylie Jenner ve Jennifer Aniston'un da bu sivilce kurutucuya bayıldığını öğrendim.  Alın bu bilgiyi de ne yapıyorsanız yapın....................

SAKIN AMA SAKIN ŞİŞESİNİ ÇALKALAMAYIN. ÇİFT FAZDA DURMASI ÖNEMLİ.


Oda şartlarında muhafaza edebilirsiniz. Temizlenmiş, toniklenmiş ve nemlendirilmiş cildinizin üstüne uygulayabilirsiniz. Sadece cildinizin kuru olduğuna emin olmalısınız. 

Baya baya alkol kokan bir ürün. İçerisindeki sülfür oranı fazla olduğu için kurutma gücünü burdan alıyor. Sürdüğünüz yerde soyulmalar yapabiliyor. Ölü deri atımı sağlıyor. 

Ergenus kardeşimde ise yine sadece küçük pütür pütür sivilceleri geçirdi. Ergenlikten kaynaklanan kistik aknelere her gün uygulasak da bir söndürme efekti bile vermedi. -_- 

Neden Sevdim?


1. Baş vermiş beyaz sivilceleri BİR GECEDE yok ediyor.
2. Kullanımı kolay. 
3. Cildim üzerinde herhangi bir tahrişe neden olmadı.
4. Piyasadaki sivilceleri bu kadar hızlı temizleyen tek ürün. 
5. Yağlı cilt tipine sahip gencolar (bkz. ben) için bir nimet.

Neden Sevmedim?


1. DOLAR KURU İLE FİYATININ ALLAHU EKBER DAĞLARINA ÇIKMASI.
2. Çalkalamamak gerektiği için sürekli seyehatlerde taşınamaması.
3. Ttürkiye'de olmaması. (Ben instagramdaki bringmemakeup hesabından almıştım.
4.Beni rahatsız etmedi ama çok keskin bir kokusu var.

İçindekiler: 
İzopropil Alkol, Aqua (Su, Eau), Kalamin, Kafur, Kükürt, Çinko Oksit, Titanyum Dioksit, Talk, Gliserin, Salisilik Asit.

Son olarak, siz yine de doktorunuza danışın!



Yorumlar