Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Missha Renkli Kaş Maskarası | Missha Color Wear Browcara - Dark Choco Brown


İşte geldim burdayım!!! Yine Missha ürünlerinden yürüdüğüm bir gün. Valla keşfedecek çoook ürünü var. Alıp da memnun kalmadığım bir ürünü OL-MA-DI! DIDIDIDI!


Gosh şeffaf - Essence renkli - Nyx renkli - Essence şeffaf ve son olarak Gosh Renkli kaş maskarası kullandım. Hala hayatımın mükemmel kaş maskarasını bulamamıştım. Ya kıtır kıtır dökülüyorlar, ya rengi sırıtıyor, ya sabitlemiyor, ya fırçası büyük,  ya fırçası küçük, ya ya ya ben en güzel ya ya ya ben çok özel ya ya yaa ben her şeyindim yaaaaa?????


Soluğu Missha'da aldım çünkü maaşım yattı. Aaa kötü örnek olmayacağım. Her ay küçük altın da alıyorum.  Bu Koreli kankilerimiz makyajları sabit kalsın, akmasın ve pürüzsüz olsun istiyorlar.  Adamlar için güzellik önemli. 

O yüzden size güvendim ey Koreliler! Bu kaş maskarası sabitler, akmaz dedim! Nitekim de öyle çıktı Rıza Baba! 55TL'lik fiyatıyla kocaman bir YUUUUH çektirse de indirim dönemi kovalayıp 33TL'ye alabiliyorsunuz. Değer mi? Bunu kullanım süresine bakıp söyleyebilirim. 
-Bu yazı güncellenecektir. -


Kaş maskarasını heep saçlarıma göre seçtim. Kaşlarım siyah ama saçlarım kahverengi. Ben de gidip kahvereng, aldım her zaman. O yüzden en koyu renk olan sark choco brown benim tercihim oldu. 


Kaşlarımı kalemle doldurmaya çok üşeniyorum. Pomad ya da farla da aynı şekilde. O yüzden renkli kaş maskarası candır. Hem kaşlarımdaki boşlukları dolduruyor hem de gün içinde beni yavru köpek gibi gösteren kaşlarımın aşağı düşmesini engelliyor. 

Yani adeta bir pitpul oluyorum. YİHAHAHAHĞĞ.

Ürünün ömrü 6 aymış. HIMMMMMM.... Benim için ömrü bitene kadar ama siz öyle yapmayın............................................................................



Nasıl sürüleceğinin fotoğraflı anlatımını koymuşlar ambalaja. Ya sen ponçik misin Mmissha????


Tabi ki Cruelty Free! Kendi sitesinden ya da Missha mağazalarından alabilirsiniz. Kaş maskarası arayışım da böylece kapanmış oldu.  Haydi öpüldünüz!

DİĞER MISSHA ÜRÜN İNECELEME YAZILARIM; 



Yorumlar