Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Dora Joy Wild Pink Allık

 

İ-NA-NA-MI-YO-RUM! Ben bu diyarları terk ettim ama hala bloguma girip okumaya devam etmişsiniz. Sabah sabah aklıma geldi ve görünce şok oldum. O zaman dedim... Boynumun borcudur. Evet.............

BEN ÇİLEM! GELİYORUM!


3 gün düşünüp yaptığım aşırı komik esprimden sonra start veriyorum. Pandeminin sonlarına soğru covid oldum. Kafayı yememe çok az kalmıştı ki TikTok indirdim. O güm bugündür Z kuşağını yakından takip ediyorum. Hepsi çılgınlar gibi ürün keşfi yapıyor. O yaşlarda kendimi düşünüyorum da... Annem bana BB krem almıştı. Ben de gece yatarken sürüyordum. Ah be... kejfskjk


Dönüyorum ürüne.. Tiktok keşiflerimden biri de bu allık oldu. Dior allık kimdir nedir bilmiyorum ama tiktok gencoları çok benzediğini söylüyorlar. Hayatımda aldığım ilk pembe allık oldu bu arkadaş.

 
Refil olarak da bittikçe alınabilir. Nasıl bir allık? Benim kapkara yüzümde belli oldu. O açıdan sevdim. Allık sürmeyi çok sevdiğim için bol bol alıp kat kat da sürebiliyorum. Çünkü bakın aşağıda belli belirsiz duruyor tek katç 


Kokusu biraz ıyk. Oyuncak bebek gibi kokuyor. Seveni vardır kesin ama ne gerek vardı yani.. Kalıcılığı ise gayet yerinde. Ben bol sürdüğüm için gün sonuna doğru normal moda geliyor. :D Veeeee pembe allığın benim esmer tenimde bu kadar hoşuma gideceğini düşünmezdim.


Fotoğraf çekerken tırnakladım biraz ama neyse... :( Ambalajıdır, dokusudur, duruşudur 8/10 diyorum. 2 puanı gereksiz kokusundan kırdım. 

Trendyol, Hepsiburada ve kendi sitesinden alabilirsiniz. Ben 90 liraya aldım. 

Mucx. 


Yorumlar

  1. ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder