Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Philips Lumea Advanced SC1997/00

 

Ben geldimmmm! 1 ay önce kankeytam Buse ile buluştum ve bana Lumea önerdi. Resmen beni influense etti kız. :D Ben de epilasyon merkezi arayışındaydım. Daha önce de özel bir hastanede epilasyon yaptırmıştım ama hüsran! :D 

Bitme garantisi vermiyor çoğu yer ve ortalama 10 seans 3000 TL civarında. Valla ben 2700 liraya aldım. :D Geçelim şimdi inciğine cinciğine...

Neden " Advanced SC1997/00" modelini aldım? Şimdi Philips'in sitesine girdiğinizde bütüüün Lumea!lar hakkında her şey yazıyor. Karşılaştırma da yapabliyorsunuz. Genelde makinalar arasındaki farklar şöyle;
  1. Kablolu olması/olmaması
  2. Uygulama süresi (Atışlar arası zaman)
  3. Uygulama başlığı çeşitleri (Yüz için özel başlık vs.)
     
     Bendeki arkadaş kablolu. Açıkçası alırken kablolu/kablosuz olması benim için bir anlam ifade etmiyordu. Sırf şarjlı olacak diye ekstra 500 TL vermek istemedim. Kablosu upuzun zaten. Fişe takıp şipşak işimi görüyorum. 

    Uygulama başlığına geldiğimizde ise diğer makinaların bazılarında kalem gibi bir aparat var. Kaş bölgesi için sanırım bu. Benimkinde yüz bölgesi için ekstra korumalı bir başlık vardı. Dudak üstünde kullanımı çok pratik. Ekstra kaleme gerek duymadım hiç.
   
    Geriye kalıyor süre... Bu önemli bak. Atışlar arası zaman uygulama süresine belirliyor. Örneğin, ilk atışı yaptınız. Cihaz kendini ayarlıyor ve ikinci atışa hazırlıyor. Bu süre benimkinde 3-4 sn. O yüzden çat çat hemen bitiyor. Sitesinde tüm Lumea'lar var. Karşılaştırmayı burdan yapabilirsiniz. 

Koltukaltı 1 dk
Bikini çizgisi 1 dk
Alt bacak 8 dk
Yüz alanları 2 dk
bikini bölgesi 4 dk

    Bendeki arkadaşın uygulama süresi ortalama bu kadar. Kutunun içinden genel başlık ve yüz bölgesi için özel koruması olan bir başlık çıkıyor. Ek olarak bir adet temizleme mendili ve saklama çantası çıkıyor.

     Siyahi değilseniz cihazı kullanabilirsiniz. Esmer tenler için uygun değil diyor. BEN ESMERİN DİBİYİM. Cihaz zaten koyu yerlere denk gelince çalışmıyor. Kendini kapatıyor. Gayet çıt çıt yapıyorum atışlarımı. :D 


Ürünün kendi ücretsiz uygulaması var. Uygulama Türkçe destekli. Uygulamayı nasıl yapacağınızı Bilal'e anlatır gibi anlatıyor. Yanlış yapmanız çoook zor. :D Uygulama tarihlerinizi girdiğinizde de sizin için 5058 senelik uygulama tarihini planlıyor ve sizi uyarıyor. :D

Bu arada içindeki lazer atış sayıları sayılı. Programa birebir uyarsanız eğer  5 senede falan anca biter atışları. Atışlar biterse cihaz çöp olmuyor tabi ki. Philips servislerinde ücret karşılığı dolduruluyor ama 5 seneye gayet de biter gider tüyler. :D


Cihazda 5 adet kademe var.  En düşük atış  etkisi 1'de. Ben hepsini 5'te yapıyorum. Farkı ne peki? İşte 5'te yaptığım için 2 sene değil de 1 senede bitecek benimkiler gibi.. :D Hiç acımıyor diyemem ama dayanılmayacak kadar da acıtmıyor. Benim canım çok kıymetlidir ama dizi,film izlerken yapıyorum hiç de rahatsız etmiyor. 

Bikini bölgesi biraz 5'te yakıyor ama dediğim gibi ağdadan daha can acıtıcı değil kesinlikle.

Bu arada uygulama öncesi jilet, ağda vs kullanrak tüyleri almanız gerekiyor. Ben ağda ile alıp yapıyorum. Kıl kökünde kıl kaldığında onu yakıyor etki etmiyor gibi hissediyorum. Bu tamamen benim tercihim :D
Bugün üçüncü seansı yaptım ben. Mesela bugün yaptığım seansta uygulama öncesi ağda, jilet vs yapmadım çünkü çıkmamıştı. Cımbız ile çıkan 2-3 kılı aldım :D


Bu yazı güncel bir yazı olacak. Tüyler bitene kadar devamkeeee! 

Sorularınız için yorumlarda ya da instagramda buluşalım! 

Şu an indirimde. Satın almak için TIK!


Yorumlar

  1. bendeki eski ilk çıkan versiyonu ama o bile iş görmüştü baya..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder