Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

MAKEUP REVOLUTION X PATRICIA BRIGHT - Rich in Life Far Paleti

 


Makeup Revolution aşkım makyaja ilk başladığım andan beri kalbimin derinliklerinden çıkıp kredi kartıma yansımıştır. Patricia Bright kimdir bilmemekle birlikte bu yazıyı yazarken araştırma gereği duydum. Kendisi çoook hoş bir siyahi ablamızmış. Paleti görür görmez "AHAAA ALIYORUM" dedim. Patricia Matricia sonradan geldi...


Elimdeki diğer Revolution paletlerine göre kutusunun malzemesi metal. Oldukça ağır. Evet, kabul. Morphe'nin Jaclyn Hill paletine benziyor. :D 


28 adet pandan oluşuyor palet. İçinde ihtiyacının olan tüm renkler var desem bence abartmam. Günümüzde çok bir önemi olur mu ama söyleyeyim. Tek palet olacaksa bu olsun. :D Tek paletle yaşayan var mı? 


Patricia ablamızın marka ile işbirliğinden çıkardığı yüz paletleri vs de var. Ama ben palete odaklandım. Aslında bir paleti dah avar neon renklerin olduğu. İlgilisi bakabilir. 


Palet metal dedik. Tamam süper ama aşması cidden çok zor. Açarken mutlaka bir tırnağım yamuluyor ya da kırılıyor. 
Farların isimleri panların altında yazıyor. Normalde arkaya yazardı Revolution. :D Afferrin len. 


Paletteki farların formülleri gayet iyi. Tek sıkıntı paletteki siyah farın siyah değil gri olması... Revolution'ın genel olayı bu zaten. Bir türlü siyah far üretemediler gitti. 

Şu an güncel fiyatı 100tl. Çooook güzel bir hediye olabileceğini düşünüyorum. Yılbaşı da yaklaşıyor. Değerlendirin bunu. :D





Diğer Revolution far paletlerim;



Yorumlar