Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Alberto Sego Parfume | Chloé Love


Selaaam gençlik! Bundan yıllar önce (4 sene) ilk maaşımla kendime gidip orijinal Chloe Love parfüm ve ayakkabı alıp maaşımın yarısını bir günde bitirmiştim...

Normalde öğrencilik yıllarımda Pull&Bear'da satılan Chloe Love muadili Phyllis parfüm kullanıyordum. Bende inanılmaz kalıcıydı. Ben de elime para geçince koşa koşa gidip orijinalini almıştım. 

Başlarda annemle kendimizi kandırsak da orijinali bende hiiiiiç kalıcı olmadı. :( 

Daha sonra hayvanlar üzerinde denenmemiş ürünlere geçiş yapınca da doldurma parfümlere ve Pull&Bear'a da geri dönmüş oldum.  İşime gelmişti :D 

Yaklaşık 2 senedir de Bargello'nun Chloe Signature muadilini kullanıyorum. Herkes bende kokusunu alıyor, "Hehhh Çilem geçmiş burdan" diyordu.  Ta kii son aldığım iki şişeye kadar.... Ekonomik nedenlerden dolayı mıdır nedir hiç kalıcığı kalmamış parfümün. Bir şey yapmışlar. Anlamadım valla..

Ben de internette  alternatif ararken ekşide yorumlarını gördüğüm Alberto Sego'yu buldum. Sitesi aşırı karışık. Ona bir çözüm bulmaları lazım. :D



Mevcut kullandığım Chloe classic yoktu listelerinde. Ben de Love sipariş verdim. Kargo hızlı ve gayet korunaklıydı. Zaten şu iç içe geçmeli karton kutu içinde bir şey olması çok zor. :D 


 Pudra ve çiçek kokusu beni öğrencilik yıllarıma götürdü. Kalıcılığı gerçekten çok iyi. Bir fıs sıkmanız yetiyor. Fazlası insanı çileden çıkarıyor. Alışkın olduğum gibi 3-4 fıs sıkıp arabaya bindim ve arabadakiler buhran geçirdi :D 


Parfümlerin miktarı 50ml. Fiyatı da 77tl. Sitede kampanyalar da mevcut. Olur da ilerde Chloe Signature gelirse paramı çöpe atmaktan kurtulup kalıcı olan bir parfüme para vermeyi isterim. :D 

Her ne kadar kokusunu çok sevsem de Chloe Love geçmişte bıraktığım bir koku. O yüzden anneme verdim. :D 
Ben koku anlatma konusunda pek başarılı değilim. Zaten ararsanız bir sürü de var kaynak nette. Cruelty Free ürünler kullananlar için kalıcı ve uygun fiyatlı parfüm önerisi olması açısından yazdım bu yazıyı da. 

Sorularınız olursa yorumlarda ya da instagram hesabımdan görüşebiliriiz! mucx.

AÇIK PARFÜM



 

Yorumlar

  1. Chloe love denemek istediğim bir model. Yazını dikkate alıp sipariş geçeceğim.

    YanıtlaSil
  2. sephora da şu an 812 tl ve bütçem buna yetmiyor . Umarım başarılı bir klondur. Bu markayı daha önce de duydum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder