Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Makeup Revolution Conceal and Define Supersize Kapatıcı | Conceal & Define Supersize Concealer


BU NEDİR? Deeev gibi bir kapatıcı ama gramajı eh işte... Bunlar hep kapitalizmin oyunları ahhh ahhh... O herkesin bildiği ve Tarte shape tape e muadil gösterilen kapatıcının bi büyüğü bu. 14ml sadece... Pü yazıklar olsun'

Fırçası da dev gibi, sürmesi kolay. Ürün tanıtımında mat olduğu ve çizgile dolmadığı söyleniyor. Tamamen yalan. :D 

Oldukça ince yapılı ve yapış yapış bir kapatıcı. Ben yapış yapış kapatıcıları seviyorum çünkü löp diye yapışıyor cilde. Tabi ki çizgilere dah açok doluyor böyle kapatıcılar ama pudra ile sabitleyerek bunu insancıl durumlara getirebiliyorum. 

Mat mı? Evet, mat. Yaşa bağlı (evet... 26 olduk be...) morlukları gizliyor mu? Yeaaniiiii... Renkli pudra ile sabitleyince yes. Dedim ya gerçekten ince yapılı bir kapatıcı. 


24 farklı renk seçeneği var ama Türkiye'ye sadece 14 rengi gelmiş. 

Ben elle ya da fırça ile uyguluyorum ama fırça ile sürünce iz bırakıyor. Parmakla pıt pıt üstünden geçmek gerekiyor. 

Aaaa bir de unutmadan! Göz altlarınızda kullanacaksanız mutlaka çook güzel nemlendirin önce. Matlaştığı için pul pul olabilir. Ben göz altımda kullanacağım için kendi rengimden bir tık açık renk almıştım (C7). Yüzdeki renk eşitsizlikleri için daha uygun bir kapatıcı aslında. Keşke kendi rengimi alaydım...

Neyse, bu kadar işte. Umarım yararlı olur :D Sorular için her zamanki gibi yorumlarda ya daaaaa instagram hesabımda görüşürüüz! 

Yorumlar