Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Physicians Formula Mineral Wear Talc-Free 3 in 1 Mineral Correcting Powder


Blogumu okuyan kemik kitle için yazmaya devam ediyorum. Var olun şakşakaşakakka! (alkış efekti)

Physicians Formula'nın kapağı kendi kendine kırılan cinli pudrasının inceleme yazısına hoş geldiniiizz!!!!

Gördüğünüz üzere pembe, sarı, krem, yeşil renklerden oluşan bu pudra gözünüzü korkutmasın. Renk vermiyor! RENK EŞİTLİYOR! 



"3 in 1" demekle ne yapmak, nereye varmak istiyor bu pudra?
1. Corrector
2. Primer
3. Powder
 VOOOOOOOOOV!

Bu pudradaki renklerin olayı şudur kiiii... Pembe parlaklık vermek, yeşil kızarıklıkları eşitlemek ve sarı da sıcaklık eklemek için. Krem rengi de dengeyi sağlayıp cilt ile bütünleşiyor. 

Hipoalerjenik, kokusuz, paraben içermiyor, komedonejik değil.

Ben güneş kremimin üzerine tek başına kullanıyorum. Gayet de yeterli oluyor. Tek başına kullanırsanız kurutma yapabilir. Mutlaka nemlendirilmiş cildin üzerine kullanın. Tabi bb/fondöten/kapatıcı üzerine de kullanılabilir. 


Arka kapağını açınca PF'nın gereksiz tasarımıyla karşılaşıyoruz. İçinde yine gereksiz renkli bir fırça. Her  kim ki bu fırçayı yüzünde kullanırsa derisi soyulur..... BENDEN ÇIKTI! Gerçekten bununla pudra süreceğime zımpara kağıdı ile sürerim. :))))99.999..))


Ambalajında bir adet de aynası var. Eğer durduk yere kendi kendine kırılmasaydı belki "at çantaya kullan." diyebilirdim! Kırılsa da bittikçe indirimden aldığım bir pudra oldu bu. 
İndirimli haliyle Gratis'te 40TL civarına alabilirsiniz.

VARSA SORULARINIZ YOLLAYIN BEYBİLER! 

Yorumlar