Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

IVA NATURA Sertifikalı Organik Gözaltı Torba ve Morluk Karşıtı 3 Etkili Göz Kremi (Samandağ Biberi Özlü)


26 yıllık hayatımda toplamda 5-6 tane göz kremi kullanmışımdır. Zaten son 3 senedir kullanıyorum. Ve gerçekten kullanırken içimin en rahat olduğu, en çok verim aldığım krem bu oldu. Neden mi?


Şu sertifikalara bak yiğidim! Etko'yu duydunuz mu bilmiyorum. Sakin! Açıklayacağım. Açılımı;

"Ekolojik Tarım Kontrol Organizasyonu"

 Verildiği markanın organik içerikli olduğunu kanıtlıyor ve bir elin parmağını geçmeyecek kadar cilt bakımı markasına verilmiş Türkiye'de. Bilin bakalım biri de kim? :D 

Cosmos-standard'a göre; içerisinde alüminyum, yapay boyalar, dea, mea, tea dibutyl phthalate, formaldehitler, sentetik aromalar, ısopropyl alkol, keratolytic kimyasallar, methylisothiazolinone, parabenler, parafin, propylene glycol, sodium laureth sulfate, toluene gibi bileşenler bulunmadığını kanıtlayan markalar ancak "organik kozmetik" sertifikası alabilirmiş. 


300 ml'lik bu ürünü ben 5-6 aydır düzenli kullanıyorum. Tereyağı gibi bir kıvamı var çok katı ama cilde yedirdikçe sıvılaşıyor. Morluklar üzerinde gerçekten mucizevi bir etkisi var. Sabah fıstık gibi uyanıyor insan. :D


Iva Natura Organik Gözaltı Torba ve Morluk Karşıtı Krem formülünde, hayvansal hiçbir girdi kullanılmamıştır. Tamamen VEGAN bir ürün olup GLUTEN içermez.  Uluslararası PETA kuruluşu tarafından doğrulanmıştır. Hayvanlar üzerinde kesinlikle test yapılmamıştır. Ürünün belgesini kontrol etmek için tıklayınız


Okumak isteyenler için de sitesinde yazan bilgileri kopyalıyorum aşağıya. ÖPÜLDÜNÜÜÜZ! 


Iva Natura Organik Gözaltı Torba ve Morluk Karşıtı Krem Hatay’ın Samandağ bölgesinden toplanan Samandağ Biberi özleriyle hazırlanmıştır. Samandağ Biberi, vitaminler ve capsicum yönünden zengin içeriklidir. Düzenli kullanımda göz çevresinin yenilenmesine, yorgunluk izlerinin giderilmesine yardımcı olur. Iva Natura Organik ve Vegan sertifikalı Torba ve Morluk Karşıtı Krem, Capsicum ve Vitamin A, Vitamin B1, Vitamin B2, Vitamin B3, Vitamin B5, Vitamin B6, Vitamin B9, C Vitaminleri yönünden zengindir. Göz çevresinin daha canlı ve yenilenmiş görünmesine yardımcı olur.
Iva Natura Organik Göz Altı Torba ve Morluk Karşıtı Krem, Samandağ Biberi özleri ile güçlendirilmiş, cildinize uyum sağlayan formülü ile tamamen organik sertifikaya uygun olarak üretilmiştir.
IVA NATURA ürünlerinin tamamı, Uluslararası COSMOS Organik Standardı ile belgelendirilmiş ve Organik Sertifika standartlarına uygun olarak üretilmiştir. Organik Sertifikalı ürünlerimiz, çevreye duyarlı, doğada çözünebilen içeriğe sahiptir. IVA NATURA ürünleri, zararlı kimyasallar içermeyen organik içeriğiyle gelecek nesilleri de düşünerek özenle üretilmiştir.
IVA NATURA,  Anadolu’nun eşsiz doğasından elde ettiği bitkilerle, sizlere organik ve vegan sertifikalı ürünler sunar.
Medeniyetler şehri Hatay’da, Amanos Dağlarını aşıp geçen Asi Nehrinin suladığı verimli ovalar üzerine kurulmuş Samandağ'dan toplanan Samandağ biberi özleri ile hazırlanmıştır. Lipozom teknolojisi ile üretilen 3 Etkili (Torba, Morluk Karşıtı ve Yenileyici etkili) Göz Kremini keşfedin.

Iva Natura Organik Gözaltı Torba ve Morluk Karşıtı Krem:
  • Göz altı morlukları, göz altı torbaları ve göz altı kırışıklıklarını gidermeye yardımcı olur.
  • Göz çevresinin daha canlı ve yenilenmiş görünmesine yardımcı olur.
  • Göz çevrenizin ihtiyacı olan nem ve bakımı sağlamaya yardımcı olur.
  • Koyu halka görünümünde azalma sağlar ve göz çevresinin parlak görünmesine yardımcı olur.

Yorumlar

  1. Benim de kullandığım bir krem bu. Göz altı morluklarına karşı kesinlikle etkili bir krem. Çok memnunum. Sizin de bahsettiğiniz gibi çok katı kuralları olan etko onayını almak her markanın harcı değil. Piyasada çok fazla bilinmemesi beni şaşırtıyor ama bldiğim kadarıyla ürünleri yurt dışında baya meşhur. Almanya'da yaşayan kuzenimin benim kremi görüp markayı bilmesi beni çok şaşırtmıştı. Diğer ürünleri de oldukça başarılı. Ben aynı zamanda şampuan ve saç kremini de kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de saç maskesini kullanmıştım birkaç kutu. Gerçekten saçlarıma en iyi gelen maskeydi.

      Sil

Yorum Gönder