Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Fancy Tripp Leke Kremi


Gelin canlarım, gelin virüs kaçkınlarım... Geri geldim. Gelir gelmez de bir krem incelemesi yazyaım dedim.  


Leke kremi diyor da açıkçası ben kullanırken leke krmei olduğunu bilmiyordum. Hiç de araştırma yapamdan bodoslama daldım. Bu aralar - yaklaşık 8 aydır-  yüzüme maske bile değmedi resmen. He iyi mi oldu? Hayır bok gibi oldu. Yüzüm iğrenç durumda. 

Bu krem elime Antalya'da yapılan bir blogger etkinliğinde geçti. Ben de evde krem ararken buldum bunu. Valla dediğim gibi hiç bakmadım hangi ciltler içindir ne işe yarar. Accık nemlendirsin diye sürüyordum geceleri. Çünkü yıllardır kullandığım cosmed kremim bitmişti ve yedeğim yoktu.


 Şimdi buraya yazı yazacağım diye accık araştırdım. içinde pirinç kepeği yağı varmış da o da cildi beyazlatıyormuş vs. Ben 2 aydır her gece kullandım bu gencoyu. He cildim beyazladı mı ??? No. Dediğim gibi bok gibi durumda. Ama gram kurumadı. Nem vermesi gayet yerinde. Cosmed gibi yağlandırmadan inanılmaz güzel nemlendiriyor. O yüzden bu yazıyı yazmaya değer buldum. 

Bu aralar hayattan hiçbir beklentim falan olmadığı için gözaltı kremi de kullanmadım. Resmen kendim için yaptığım tek şey gözlerimi kapatıp her gece tüm yüzüme sadece bu kremi sürmek oldu. Allahtan bu krem gözaltlarımın da hakkın rahmetine kavuşmasını engelledi. 


Neden böyle oldu bilmiyorum ama umarım bu dönem geçicidir. Neyse... Ayyyyyyyyy durun be sinir oldum. Kremin fiyatına bakın yuh.


Ben hayatta bu kadar para verip almam bitince. Güzel mi? Güzel ama vazgeçilmez de değil yani. Kendine gel be sanki bana lamer...

Yorumlar