Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Physicians Formula The Healthy Fondöten SPF20


Yaş:25 ve best fondötenimi sonunda buldum. 50586TL olmaması ve ulaşılabilir olması evde sevinçten yuvarlanmamı sağlıyor. DİKKAT DİKKA! BU YAZI AŞŞŞŞIIRIII DETAYLI Bİ FONDÖTEN YAZISI OLACAKTIR! 



Aplikatörü dev bir kapatıcı fırçası gibi. Bu hem güzel hem de kötü. Güzel, çünkü cilde ince bir tabaka şeklinde sürmek ve kapatıcılık istediğimiz sürece aynı işlemi tekrar yapmak daha doğal bir görünüm elde etmemizi sağlıyor. Kötü, çünkü kullanırken 3-4 kez şişeye geri batırmak durumunda kalıyorsunuz. Uca gelen ürün miktarı yeterli olmuyor. -_-

Tam 16 çeşit rengi varmış.  Ülkemize koyu renkleri gelmiyor ama. Benimki MW2 .

Yukarıdaki fotoğrafta pembe alttonlu görünüyor ama gayet sapsarı benim fondötenim. :D Kendi renginizi seçerken dikkatli olmalısınız çünkü ciltte okside olup bir ton koyulaşıyor. Boynunuzun yüzünüze yakın bir yerine sürün ve 2-3dk bekleyin. Bu şekilde karar verin renge. Çilem demişti dersiniz...

Physicians Formula'nın dediğine göre parlatma kompleksi varmış içinde... Ne demekse artık. Yani cidden parlatıyor. Mat değil ama yağlı cilde sahip olanlar da kullanabilir. Böyle sağlıksız yağlı yağlı bir görünüm vermiyor. Işıl ışıl içten geliyormuş gibi bir parlaklık veriyor. 

Fondötenin üzerinde her cilt tipi için uygundur yazıyor. Doğru söylüyorlar. :D  Aynı zamanda içinde hyaluronic asit ve A, C & E vitaminleri varmış.
  • HipoalerjenikKokusuz
  • Parabensiz
  • Glutensiz
  • Dermatolog Onaylı
  • Komedojenik Olmayan
  • Klinik Test
  • Zulümsüz
  • Vegan

Hem fırça hem de Real Techniques turuncu sünger ile kullandım ve fırça diyorum! Yapısı ne çok kremsi ne de çok sıvı. Sünger ile uygulandığında fırça ile uyguladığımdan daha az kapatıcılık sağladı.
Çizgilere dolma, dalga dalga olma durumları olmadı her iki uygulama için de. 

Kokusu biraz ilaç gibi ama burnumu şişeye dayamadığım sürece beni rahatsız etmedi. :D

Kapatıcılığına gelirsek, lekeleri harika kapattığını söylemem ama renk eşitsizliklerini gideriyor ve sağlıklı bir görünüm veriyor. Cilde uygulayınca tamamen kuruyor ve bulaşma yapmıyor. Oda sıcaklığında 2 saat kimle konuşursanız konuşun telefona bulaşmıyor. :D (DENENDİ)

Spf 20 barındırıyor ama kesinlikle yeterli değil. Altına mutlaka güneş kremi sürün.

İndirimsiz yanına yaklaşmayın. Gratis'te indirimli fiyatı da 50TL civarındaydı güncel olarak. 

Son olarak benim bu arkadaşa puanım 9/10! 1 puanı da oksitlenmesinden kırdım. :D



Yorumlar

  1. Loreal infalliable ile birlikte favori faondötenlerimden biri oldu son zamanlarda .. .-))

    YanıtlaSil
  2. Bu fondöteni aşırı merak ediyorum ve hemen yazıya koştum! Gratis'te indirimde fiyatı şu an çok uyguna geliyor ama anlamadığım şey sadece 4 renk gözüküyor :s Denemeden almak risk olacak ama çok kararsız kaldım bu güzel yorumlardan sonra :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder