Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Beaulis Twist It ve Tune It Göz Kalemi




S.A. NABER?

Uygun fiyatlı ürünlerden yürümeye devam. Göz kalemini ne amaçla kullanıyorsunuz? Göz makyajınızın yıldızı göz kalemi mi oluyor yoksa yardımcı eleman mı kendisi? Valla benim için yardımcı eleman o. Sadece kirpik diplerimdeki boşluğu kapatmak için göz kalemi kullanıyordum. Geçmişte sadece göz kalemi kullandığım bir göz makyajı yaptığımı hatırlamıyorum hiç. 

Elimdeki siyah göz kalemlerim bitmişti ben de çok övülünce Beaulis'ten alayım dedim ama kalmamıştı tabi ki. 199 Dark Brown rengini aldım. Akma, bulaşma yapmıyor cidden. 7TL miydi neydi. 

Çok çok acı bir kahve olduğu için de siyah yerine kullanılıyor. Hatta gözün rengini boğmadığı için siyahtan bile iyi oluyor. 

BENİM ASIL HAKKINDA KONUŞMAK İSTEDİĞİM ŞEY İSE....

***** "Twist It Asansörlü Göz Kalemi 901 Pearl!" *****



Aman yarabbi?  Bu nasıl bi kalıcılık nasıl güzel bi renk??? Ben krem rengi sandım bunu alırken. Mat, krem rengi bir kalem dedim... Göz içime sürerim dedim.. Bu ise bildiğin krem aydınlatıcı gibi pasparlak bir renk çıktı! 


 O kadar güzel ki... Göz pınarlarıma ve bazen alt kirpik diplerime komple sürüyorum. VEE EVET! Makyajın yıldızı göz kalemi olmuş oluyor. 

                          Hayat ne garip... Dün kalem yardımcı araçtı bugün assolist!



Göz pınarlarını aydınlatmak için sürülen farlar özellikle lens kullanırken gözüme kaçıyor. Lens kullansam da kullanmasam da zaten yok oluyor 1 saat içinde. Bu gencoda öyle bir durum olmuyor. Sen silene kadar bir gıdım oynamıyor yerinden.


Güncel fiyatı 12TL ve gratisten alabilirsiniz. Hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.




 Bu arada açıklama gereği duyuyorum. Fikirlerim sadece bu iki kalem içindir. Serilerdeki diğer kalemleri bilemiciiim.

MUCX. 


Yorumlar