Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Nişan Masası Süsleme | 200 TL'ye kapattım!


Ben geldiiimm! Veee benden çok istediğiniz bir yazıyla geldim! Toplaşın! 2000TL fiyat biçilen ama benim bir günde 200TL'ye hazırladığım tatlı telaş nişan masamı birlikte inceleyelim. Umarım size yardımı olur ve fırsatçı firmalara paranızı kaptırmazsınız. BAŞLAYALIM!


Masamın bitmiş hali buydu.  Şu büyük kütükler var ya. Heh işte ben onları gidip oduncuda kestirdim. Yoksaa bir tanesine 60TL dediler parti/yapı malzemesi satan yerlerde. 4-5 tane kütük kestirdim ve hespsinin maaliyeti 10 lirayı bile bulmadı. 

Diğer minik kütükleri ise tane 1,5 liradan parti malzemesi satan yerlerden aldım. Antalya Şaranpol'de bu tip mağazalardan çokça var. 

3lü mumluk kütüğü ise Banio'dan tanesi 6liraya aldım. 

Çiçekleri de yine nişan malzemesi satan yerden aldım. En pahalı olan şey çiçeklerdi. Demetini 12 liraya aldım. 4 demet çiçek. Banio'dan kavanozlar için çakıl taşı aldım 6 liraya. Kavanozlar evde vardı. Dışını dantel ile süsledim. 

İçinde mum olan uzun kütükleri tanesi 2 liraya yine parti malzemesi satan yerden aldım. Kütüklerin etrafındaki hasır ipi, kurdaleyi ve sahte çiçekleri de yine aynı yerden alıp halam, annem ve ben hazırladık.  


Gelen misafirlere anı olması için arkası artan kütüklerin arkasına magnet yapıştırıp üstüne hazırlattığım stickerı yapıştırdık.  3 tane de bunlardan çıktı. 


Bardakları annem koymuş masaya. :D Bordo büyük mum bulamadım. Evdeki pembe büyük mumların etrafına Golden Rose'un ürün gönderiminde kutunun içine koyduğu kağıtla etrafını sardık. KRALSIN GOLDEN ROSE. :D
Şu arkadaki bordu çiçekli uzun kütük ise nişan yüzüklerimizi koyduğum tepsi oldu. Yüzükler takılırken kuzenin saplarından tuttu onu. Onu da ben hazırladım. -gözlük takan adam kafası- Kardeşimin makasına annem hasır ip sardı. Onunla da kurdale kesildi. Yih yih. :D




Gelelim asıl misafir hediyesinee....Bu stickerı  sticker baskı sitesinden yaptırdım. Benımki bu ve 50 tanesi 15TL.  Parti malzemesi satan yerden tanesi 2 liraya aldığım mini kavanozların içine badem şekeri koydum. Etrafına dantel kurdale yapıştırıp kapağını kapattım ve hasır iple bağladım. DİKKAT! DİKKAT! TÜM BU SÜSLEMELERDE YAPIŞTIRICI OLARAK SOĞUK SLİKON KULLANIN!! Sıcak silikon yapıştırmıyor. 



Gelen herkese tatlı bir hediye oldu. KENDİME AYIRMAYI UNUTMUŞUM.....


Yüzüklerin olduğu kutu da masayla uyumlu oldu he..


Nişan merasimi bittikten sonra masadaki süsler kalktı. Masanın son hali böyle oldu. Kurabiyeler, kekler annemden. Baklava Uğur'un ailesinden. ADANA ROCKS!! 
Pasta'yı ise halamlar hediye etti. Düz beyaz çıplak pasta olarak geldi. Nişan sabahı gerçek çiçekler ile süslemesini kendim yaptım. 

50586 fotoğraf çektirdikten sonra ne saç kaldı ne makyaj sdfghjk. Pastamın göründüğü tek fotoğraf buydu. Perdeye de tekli sahte gül taktık çok boş olduğu için. Kendinden iğneliydi güller. Tanesi 2TL.



Bu da böyle bir anımdı. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Sorular için yorumlarda ya da instagramda buluşalım. HOŞÇAKALIN!!!!!

Yorumlar