Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

İnecto Super Shine Argan ve Super Hero Strong Bamboo Şampuan İncelemesi


Allahsız dolar kuru sayesinde indirim dönemi 7 liraya aldığım şampuanı indirimsiz 13 liraya aldım. Helal olsun valla ne diyeyim.... Daha önce hindistan cevizlisini kullanıp yere göğe sığdıramadığım şampuanın iki çeşidi daha çıkmış . Bu yazımda onlara göz atacağız. Ondan önce siz önceki yazıları okuyun ama bi' :D



  1. Gramaj: 500ml
  2. % 90 doğal
  3. Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir
  4. Vegan Dostu
  5. Saç: Mat ve donuk saçlar içindir. 

İçindekiler:Aqua, Sodyum Laureth Sülfat, Sodyum Klorür, Cocamide Dea, Cocamidopropil Betain, Gliserin, Glikol Distearat, Steareth-4, Argania Spinosa (Argan) Çekirdek Yağı, Polyquaternium-10, Koku, Sodyum Karbonat, Sodyum Benzoat, Sodyum Hidroksit.

Peki ben memnun kaldım mı?

    Benim saç tipim yağlanmaya çok müsait ve sonük. Yağlanmaya müsait ama oldukça da mat duran bir saç tipim var. Onçüüün needen olmasın dedim. 
  Doğal olan ürünleri seviyorum. Fiyatı hayvansal derecede artsa da Inecto'dan alışveriş yapmadan edemedim.
 Inecto, İngiltere'den bir markadır ve doğal malzemeler kullanmasıyla oldukça ünlüdür.
Şampuanın kokusu mükemmel. Fakat hindistan cevizlinin aksine saçta kalıcı değil. 

Ürün silikon ve paraben içermez, ancak SLS içeriyor
Öyleyse SLS'siz bir ürün arıyorsanız, bu ürün sizin için değil.

Adından da anlaşılacağı gibi, şampuan argan yağı var.
Argan yağı saça yoğun bir nem sağladığı söyleniyor. Bilemiciim ben pek öyle bir şey hissetmedim de. -_-
Ayrıca hasarlı saçları güçlendirdiği de söyleniyor. Mesela bu direkt yalan. :D 
Hasarlı saçı sadece kestirmek kurtarır :D

Tamam saçı accık nemlendiriyor. Yani her şampuan kadar. Fakat bu allahsız şampuan benim saçımı 1 saatte yağlandırdı.

O yüzden kuru saçlılar aşık olur eminim ki. Yağlandırma ve nemlendirme arasında fark var. Nemlendirme yumuşatır ama bu direkt yağlandırıyor. 
Tuhaf... :D

Şampuan mükemmel derece köpürmüyor. Niye köpürmüyor lan bu diyerek ilk zamanlarda hayvanat gibi kullandım. Daha sonra anladım ki olayı buymuş :D
 
Bence kimse almasın bu şampuanı asdfghjk Hindistan cevizlisi candır. Paranızı buna harcamayın.
Gelelim diğerinee....



Bunu hızlı geceçeğim.  Diğerinin aksine köpürüyor ve hindistan cevizlisi gibi yağlandırmıyor. Kokusu malesef kalıcı değil. İçlerinde en mükemmel kokuya sahip olanı da bu ama. 

Ben hindistan cevizlisi ve bunun arasında paslaşıyorum bu aralar. İkisi de benim saç yumuşatma ve temizleme sevdama karşılık veriyor.


Her iki şampuanı da sadece Gratis'te bulabilirsiniz. 







Yorumlar