Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Wet 'n Wild Photofocus Face Primer Matte Mat | Mat Makyaj Bazı


Herkes ama herkes photofocus serisinin fondötenini konuştu? PEKİ KİM BAZINI KONUŞTU HA? Sorarım size sevgili okurlarım! İştee, işte burda ben devreye giriyorum ve sizi bu bazdan mahrum bırakmayarak aklınızdaki soru işaretlerini gideriyorum. Yaklaşın yamacıma... 
Öyle çok yüz bazı kullanan birisi değilim. Özel bir gün, kutlama vs. olursa (ki ben unutmazsam) "ehhh bi süreyim barii" diyorum. 
Yüz makyajımı BB krem ile yapıyorum. Altına güneş kremi - cildim çok kuruysa güneş kreminin de altına  nemlendirici  - sürüyorum. Baz kısmını işte bu şekilde atlıyorum. 
Daha önce tester ya da markalardan gelen bazları denedim hep. Bu benim kendi param ile aldığım ilk baz! Yihhhuuuu... Nişanım için almıştım. Fotoğraflarda yağlı çıkmamayı hedeflemiştim ki flaşla çekiler fotoğrafta bile parlamamışım. Çok utanmazsam belki buraya bir nişan fotoğrafımı atarım. :D
Fotoğrafta gördüğünüz üzere beyaz bir yapıda. Karıştırmak ve cilde yedirmek zahmetsiz. Kokusu yok. Cilt tarafından hızlıca emiliyor ve yapışkan bir his bırakmıyor. 
Gözenek problemine de değinmeliyim. Eğer gözenekleriniz büyükse işe yaramıyor. Benim küçük gözeneklerimi gizledi ama yok etmedi. Yani, gözenek kapatma özelliği için tercih edilmemesi gereken bir baz bence. 
5 saatten daha uzun bir süre kesinlikle parlama yapmadı ki ben 2 saat sonra yağlı güreşçiye bağlayan bir insanım. 
Eğer kuru ciltli iseniz ekstra bir nemlendirici kullanın çünkü çok nemlendirme özelliği yok.

  • Seyahat dostu, minik (30ml) bir ambalajı var. 
  • Cildi yumuşak yapıyor. Sürümü kolay ve emilmesi hızlı. 
  • Hızla emilir ve son derece hafif hissedilir.
  • Cildi kuru hissettirmiyor. 
  • Kadifemsi mat bir bitişe sahiptir.
  • Yağları kontrol eder ve cildi taze tutar.
  • Gözeneklerdeki etkisini sevmedim. -_-
  • Ten makyajını uzun süre tutar. 
  • Terleyince akıp gidiyor. MAKYAJ MUKYAJ KALMIYOR. :D
  • Kuru ciltler için yeterli nemlendirmeyi sağlayamaz.
Benden bu kadar. GÖRÜŞENZEEE!

Yorumlar