Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

MUSCLE STATION SAĞLIKLI ATIŞTIRMALIKLAR


Gençleeeer! Hem zararsız hem de lezzetli yiyecek buldum! Özellikle bir tanesi aşşşırı aşşırı lezzettli hem de.

Tatlı yemeyi çok seviyorum ama basenlerimin genişlemesini  sevmiyorum ve glikoz şurubu içeren tatlı abur cuburları yedikçe daha çok yiyesim geliyor. Full karbonhidrat ve yağdan oluşması da insanı üzüyor... O yüzden olabildiğince hurma, protein bar ya da muz tüketmeye çalışıyorum. AMA İNSANIN CANI YÜKSEK KALORİLİ ŞEYLER DE ÇEKİYOR BEEE!! 

O yüzden "sanki çok yüksek kalorili zararlı bir şey yiyormuş" gibi zevk veren ama sağlıklı olan bir atıştırmalık yazısı bu! Hadi başlayalım o zaman!

Meal Replacement



Bu inanılmaz eğlenceli bir çeşidi. Doğum günü pastası tadında ve yüksek kalorili pastalarınızın yerini tutacak kadar sağlıklı ve lezzetli. Özellikle konkitolarımla buluşacağım zamanda hem onlar için hem de kendim için çantama atıyorum. Kahve yanında mis gibi oluyor çünkü. "KIZLAR DURUN! O PASTAYA PARA VERMEYİN... ÇÜNKÜ SİZE GETİRİSİ GENİŞ BASEN VE 3 DAKİKALIK MUTLULUK SONRASI 3 AYLIK HÜZÜN OLACAK..." diyorum. Onlar da dehşet içinde kalıp benim verdiğim atıştırmalığı yiyorlar. :D 


Pasta demiştim. Her sağlıklı atıştırmalık gibi çoğunluğu hurmadan oluşuyor. İlave şeker içermiyor. Tadını tarif edecek olursam elmalı, tarçınlı ve kakaolu bir mozaik pasta. 


Bir paketi 40 gram ve 180 kalori. 10 gram yağ, 15 gram karbonhidrat ve 9 gram protein içeriyor. Gün içinde açlık hissedilen zamanlarda şipşak yemek için üretilmiş. Spor aktiviteleri öncesi yenmesi öneriliyormuş.  


Energy Trail 




Heh, bu benim iş yerinde kurtarıcım. Öğlene doğru 3 gibi pilim bitiyor. Yediğim şey hem beni mutlu etsin, hem enerji versin hem de reflümü azdırmasın istiyorsam çekmecemdeki  kakaolu barlardan alıyorum bir tane. Her gün bunlardan yemiyorum tabi ki bu arada. :D Yazının başında dediğim gibi tatlı krizimin baş gösterdiği regl dönemlerimde tavan yapmak üzere canımın çektiği zamanlarda yiyorum. 


İçinde fındık parçaları var ve hurma tadından çok kakao tadını rahatça alabiliyorsunuz. Bu yüzden daha çok sevdim. Bir paketi 179 kalori. 11 gram yağ, 20 gram karbonhidrat, 5gram protein içeriyor. İlave yağ ve şeker içermiyor. 
Prebiotik ve %100 doğalmış.


Fit Snack / Replenish



BEN HAYATIMDA BÖYLE BİR ŞEY YE-ME-DİM! Bu bomba gibi. Hindistan cevizi seviyorsanız bunu sevmeme gibi bir ihtimaliniz yok. Allahım şu zarifliğe şu güzeliğe bakın ya. Görünüşü bile piremmsess!!  

Tadı o kadar muazzam ki. Hindistan cevizinin tadını yoğun bir şekilde alıyorsunuz. Bu tamamen benim keyif atıştırmalığım. Şarap yanında, evde kahve keyfimin yanında, sonracımaaaaa durduk yere vs. sürekli yemek istiyorum.

Bu batağa nasıl düştüm bilmiyorum ama aklımdan çıkmıyor. Şu an ağzımdan sular aktı klavyeye... Bunu mutlaka ama mutlaka denemelisiniz. Çok samimi ve ciddi bir şekilde söylüyorum ki hayatımda yediğim yegane şeylerden biri! Ya bir de sadece 1.18 gram şeker içeriyor sadece! 


 

Yukarıdaki üç atıştırmalığın da içerisinde bulunan lifler sayesinde -dümdüz söyleyeceğim- KABIZ yapmıyor. Bitteri ayrı tutacak olursam sürekli çikolata yediğim için 7-24 kabız olabilme potansiyeline sahibim. Uzun zamandır çikolata yemedim bunlar sayesinde. Ne kabızlığım kaldı, ne reflüm azdı. 

Peki nerden aldım? Decathlon'dan aldım fakat Gratis'te de varmış. AFİYET OLSUN! Alırsanız benimle paylaşmayı unutmayınnn!

Öpüldünüz!

Yorumlar