Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Muscle Cheff Hazelnut & White Chocolate Porotein Spread ve L-carnitin İçeren Granül Kahve


Hellüüü! Abur cubur yazılarımı seviyorsunuz gördüğüm kadarıyla. Öncelikle ilginize teşekkür ediyorum ve bu kibar halimle hemen yazıya geçiyorum! İçinde şeker ilavesi içermeyen miiis gibi kokan fındıklı ve beyaz çikolatalı bu abur cuburdan başlayalım.

Şekersizdir diyemem. Çünkü içinde beyaz çikolata var. Ama şeker oranı genele bakıldığında çok az. Eğer benim gibi fındık ezmesi delisiyseniz her gün kahvaltıda 1-2 tatlı kaşığı bundan hüpletmek daha sağlıklı. Protein oranına da bakınca insana bi keyif geliyor.   


İçindekiler:
Peynir altı suyu proteini (%32), Fındık (%25), Bitkisel yağ, Yağsız süt tozu, Şeker, Emülgatör: Lesitin (Ayçiçek), Vanilin
Alerjenler koyu renk ile belirtilmiştir. Süt ürünleri ve fındık içermektedir. Domuz yağı ve katkıları içermez. Renklendirici trans yağ ve koruyucu madde içermez. Gluten içermez.
100 gramda 32 gram protein kimde var???? Tadı inanın normal fındık ezmesinden daha güzel. Tatlı delisi bir insan olarak fındık ezmesinin tadını hep çok tatlı buluyordum. Bu tam kararında. Mis gibi fındık kokuyor ya. Kefilim! BAYILACAKSINIZ!



Abur cubur değil ama bir de kahve incelemesi yapacağım.  L karnitin içeren granül kahve. Peki nedir l karnitin ya da l carnitine??? 

Bilimsel tanım: vücut tarafından doğal olarak üretilen ve “yağ oksidasyonu” adı verilen süreçle, yağın enerjiye dönüşmesini sağlayan ikincil (nonessential) bir amino asittir.

Bizi ilgilendiren tanımı: Karnitin yağ dokularını parçalayarak, enerji oluşumunu sağlar. Bilinenin aksine, kesinlikle direkt olarak yağı kasa çevirmez. Yeteri kadar egzersiz yapıldığında yağ yakımını hızlandırır.


Aslında yağ yakımını hızlandırdığına dair yayınlanmış bir makale yok. Yani hala muallakta olan bir konu. Benim hoşuma giden tarafı ise ayıltma gücünün normal bir kahvenin iki katı olması. Ne zaman içsem cin gibi oluyorum. Tek kötü tarafı içindeki tatlandırıcının "tatlı" bir tat vermesi.. (Ay ne kadar tat dedim yareppim...) Çayı, kahveyi şekersiz içmeye alıştığım için beni zorluyor biraz.



Paketin içinde bu şekilde tek kullanımlık granül kahveler var. Satın almak içinr TIK!

Yine aynı siteden şekersiz kurabiyeler denediğim bir yazı daha bekliyor sizleri. Görüşmek üzereee!!!

Yorumlar