Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Isana Clean&Care Yağ Bazlı Göz Makyaj Temizleyicisi


Daha önce Rival de Loop'un çift fazlı göz makyaj temizleyicisini kullanıyordum. Çoook da memnundum. E biliyorsunuz, Rival de Loop'un tüm ürünleri Isana olarak değişti. Korka korka aldım ama yapısını değiştirmemişler. O yüzden bu bir "YALAMA-YAĞLAMA" yazısıdır!!!!!!!!!!!11!!1!!!

Tüm cilt tipleri için uygun olan bu 100 ml'lik sevgili göz makyajı çıkarıcısını önce nasıl övsem bilemedim.  O yüzden oturup kaside yazdım.
_________________________________________________________________________________
Isana Clean&Care Yağ Bazlı Göz Makyaj Temizleyicisi için... 
Seni düşünürken Isana Clean&Care Yağ Bazlı Göz Makyaj Temizleyicisi, uykusuz gecelerde 2 yıldır seni düşünürken,
Bir tiviti gelir yüreğimin ucuna konar.
Bir Aloe Vera açılır ansızın,
Bir Pro-vitamin B5 sinsi sinsi kanar kalbimin üzerinde,
Seni düşünürken Isana Clean&Care Yağ Bazlı Göz Makyaj Temizleyicisi,
bir Aloe Vera ağacı tepeden tırnağa donanır. Deliler gibi dönmeye başlar,
Döndükçe, mavi yağın dalgalanır.
Çekirdeği henüz süt bağlamış bir çinko (Zn) kesilir ağzımda,
Dokundukça yanar çift fazlı formülasyonun.
Seni düşünürken bir balık geçer okyanuslardan, 'Isanam canımın içi' der dudakların,
Seni düşünürken, Rossmann raflarında duruşunu...
Seni düşünürken, 'göz makyajımı yok et' der dudaklarım...



_________________________________________________________________________________



Göz yaşlarınızı silin ve yazıyı okumaya devam edin lütfen....



Göz makyajım ne kadar ağır olursa olsun tek seferde çıkarıyor. Göz çevremde minik minik yağ bezeleri yapmıyor. Yağlı olmasından dolayı görüş açımı yağlı yağlı kısıtlamıyor, gözlerimi yakmıyor. Kirpiklerimi dökmüyor.  Daha önce 7tl civarında bir fiyata almıştım ama 9tl olmuş alllahsız! Olsun, diğerlerine nazaran yine uygun fiyatlı veee CRUELTY FREE+VEGAN!



Rossmann'larda bulabilirsiniz.






Haydi öpüldünüz! 




Yorumlar