Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

PURE BEAUTY BB CREAM


Watsons boykotunda marka tarafından engellenmiş bir insan olarak ilk defa bir Watsons ürününün yazısını bloguma yazıyorum. :D
Denemekte çok geç kaldım çünkü malum olaylardan sonra alışveriş yapmadım. İtiraf edeyim geçen hafta Makeup  Revolution'dan bir palet aldım. Evet, yaptım. 
Bu bb kremi gardrops uygulamasından aldım. Yedek olarak almıştı satan kişi ve hiç açmamıştı. Denemek için bundan iyi bir fırsat olmaz diye düşündüm.


Spf 42 içeren her cilt rengine uyum sağlayan bir BB krem kendisi. Spf42 her ne kadar çok iyi bir oran gibi görünse de içeriğinde ne kadar güneş koruyuculuğu var bilemeyiz. Bu yüzden mutlaka altında bir güneş koruyucu kullanın.

BB krem 30ml yazıyor ama o kadar sıvı yapıda ki sanki ambalajın içi boş gibi hissediyorsunuz. Kokusu mükemmel. O kadar güzel bir koku ki.. Bulgarian Rose koklamadım ama böyle bir şey olsa gerek...

Kapatıcılığı çok çok az. Yüzde renk eşitliği sağlıyor. Islak yapıda ve aydınlık bir görünüm veriyor. Islak ten makyajı için birebir. Bitince bir daha alır mıyım? Sanmıyorum. Boykotumu Sophx palet ile delmiş olsam da şekersiz 21 gün yapıp da bırakmış gibi bütün ürünlerine saldırmayı düşünmüyorum. :D

En iyi sürümü inanmayacaksınız ama el ile yakaladım. Krem sürüyormuş gibi ellerimde sürüyorum. Çünkü sünger ile yok oluyor. Bütün ürünü sünger emiyor. Fırça ile iz bırakıyor. El ile de fıstık gibi sürülüyor. 

Benim söyleyeceklerim bu kadar. Sorularınız varsa yorum olarak bırakabilirsiniz. 








Yorumlar

  1. Öncelikle merhaba yazdığınız her şeye katılıyorum. Merak ettiğim şey cilt yapım karma ama çoğunlukla yağlı bu ürünü kullandığımda ya da maybilline fit me de de oluyor bazen öyle pul pul oluyor ki anlayamıyorum. Sizce sebebi nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şaşırdım. Aksine yağlı bir görünüm oluşturduğundan şikayetçi çoğu insan.

      Sil

Yorum Gönder