Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Pixi It's Judy Time Far Paleti



Pixi'nin 24 $'lık bu paleti bugün konuğum olacak. Hakkını vererek kullanabilmem için sabah 6'da uyanmam lazım. Ama 20dk'lık uyku bana daha cazip geliyor ve sadece eyeliner çekiyorum gözüme. Hafta sonları ise hiç acımam sonuna kadar kullanırım bu paleti. ÇÜNKÜ KRAAAALLLL!!!!


Açıktan koyuya doğru tam 12 renk var içinde. Mac'in tekli farlarını biliyorsunuzdur. Kullanmasanız bile görmüşsünüzdür. Ki kullanmayın da zaten. Malum hayvan deneyleri...Neyse ki Pixi hayvanlar üzerinde deney yapmamayı tercih ediyor. E ben de Pixi'yi tercih ediyorum. Neyse, Mac allahsızının tekli farlarından accık daha büyük bu far paletinin panları.  Her bir pan, 1.2 gram.

Her ten rengine uyacak farlar içeriyor. Gayet yumuşak ve far bazı olmadan rengini lak diye veren farlar var içinde. Veee löp diye yapışmayıp güzelce de karıştırılabiliyor. 

Paletin şeffaf plastik bir kapağı var. Paket içinde sonradan yapıştırabileceğim plastik bir aynası da vardı ama bulanık gösterdiği için hiç bulaşmadım ona. Paketlemesi özensiz gelebilir evet ama piyasadaki far paletlerine nazaran dah auygun fiyatlı olduğu söylenebilir. Ben söylemiyorum çünkü maşallah ekonomimiz harika. Önce x3, sonra x4 sonra x5... İçim sıkıldı!

Gördüğünüz üzere 6 mat, 6 ışıltılı far var. Farların hiçbiri Paraben içermiyor.





Kendi sitesinden satın alabilirsiniz. 

Sorularınız olursa sormaktan çekinmeyin.

Öpüldünüz!!
Pixi ürünlerini incelediğim diğer yazılar;

Pixi Glow Tonik | Pixi Glow Tonic

Pixi Beauty Glow-y Powder Rome Rose | Aydınlatıcı Allık ( diyebiliriz bence. ) | Pixi Beauty Ürünleri vol.2

Pixi + MARYAM MAQUILLAGE Strobe&Bronze Glow&Bronze Palette | Pixi Beauty Ürünleri vol.1

Yorumlar