Bronzerlarım ve Bronzer Olarak Kullandıklarım ( Kiko, The Balm, Physicians Formula, Nyx, Golden Rose, Pixi, Rival de Loop Young, H&M, W7 )


Hellüüü! Güzel bir şarkı açalım hemen!  En sevdiğim maktaj malzemesi tartışmasız bronzer. Hayır, tartışalım derseniz tartışalım. Vallahi çok seviyorum. Maskaramı sürmeden dışarı çıkarım ama yanaklarıma boyut vermeden asla! Takıntı... Hesaplamalarıma göre 
 ayda bir bronzerın dibini görüyorum ve bitiyor. Yazacak çok şeyim var. Hemen başlıyorum.


The Balm - Bahama Mama

 İlk bronzerım kendisidir ve en az kullandığım bronzerım da kendisidir. Genelde tatile giderken küçük olmasından dolayı makyaj çantama atıyorum. Onun dışında kullanmıyorum galiba. Yılda  gün.. Şu an üzüldüm, seni kullanacağım aslanım! 

Gayet soğuk bir kahverengi. Beyaz tenliler kendilerinde çamur gibi durduğunu söylemişler genelde ama vampir gibi olan anneme sürüyorum dağıtınca gayet güzel duruyor. Sanırım her şeyde olduğu gibi bu da kişiye göre değişiyor. :D

Bu bronzer güzel de bir far aslında. Özellikle katlanma bölgesi için her farla uyum sağlayan bir geçiş rengi. İndirimsiz fiyatının 60tl civarında olduğunu tahmin ediyorum. İndirimsiz almayın zaten. İndirimle 30tl 'ye almak varken..



Pixi + MARYAM MAQUILLAGE Strobe&Bronze Glow&Bronze Palette



 Kendisi hakkında uzun uzun yazdığım için bu paleti es geçiyorum. Okumak için tık!


Kiko Milano High Pigment Eyeshadow



Evet, aslında bir far ama o kadar soğuk ki rengi... Yazın arada bir yanaklarıma boyut vermek için kullanıyorum. 
Kendi paletinizi de oluştutabildiginiz bu farlar adı gibi bayağı pigmentli ve dağıtmakta zorlanabiliyorsunuz. O yüzden geçiş rengi olarak kullanmak için pek uygun değil. O yüzden çok çok az alıp uygulamak gerekiyor. Dağıtmak zor olduğu için pofuduk bir fırça ile uyguluyorum. Örneğin Real Techniques markasının blush brushı. 
Bu arada bendeki rengi 41 numara farın.


Ben İtalya'dan almıştım. Ay bi dk... İtalya yazılarımı okumadınız mı? -_-



Türkiye fiyatını bilmiyorum. Sağ olsun kiko çağının çok ilerisinde olup online alışveriş açmayıp telekinezi yoluyla alışveriş yapmamızı beklediği için bulamadım da...  

Physicians Formula Bronze Booster Airbrushing Bronzing



Üstünde sim bir tabaka var ama çok ince. Onu fırça ile temizleyince simler gidiyor ve altından daha mat bir tabaka çıkıyor. Fakat kesinlikle mat diyemem. 


Kontür yapmak için de uygun değil. Ben hem allık hem de aydınlatıcı niyetine kulak hızamdan aşağıya doğru puf bir fırçayla sürüp yine aynı fırçayla dağıtıyorum. "Glow da glow" derken istemediğim kadar "glow" oluyorum. Kim sardı başımıza bunları yeaa... Kapitalizme yenik düşmekten yoruldum ama devam asdfg. 

Bu tarz ışıltılı ürünler gün içinde dökülme yapıp sadece simleri kalabiliyor. Bu arkadaşta asla öyle bir şey olmadı. Sadece güneş kreminin üstüne sürüp kullanıyorum. Ona rağmen akşama kadar yüzümde duruyor.
Fotoğraf çekerken fark ettiğim aynası ve fırçası... :D Fırçası bu ürün için çok kullanışlı değil ama ÜŞENMEYİP burun kontürü yapanlar için nimet!

 Bunun 2 rengi var. Benimki ortadan koyuya. Fakat Türkiye'de açık rengi mevcut mu bilemedim.
Paraben ve parfüm içermiyor. Aynı zamanda hipoalerjenik. Gördüğünüz gibi sıcak alt tonlu bir ürün. Sanki deniz kenarında yanmış gibi içten gelen bir bronzluk  veriyor. Bu ürünü kireç gibi beyaz annemde de denedim. (Yine pofuduk firçayla azar azar yoğunluğunu arttırarak.) Kadın gayet güneşte yanmış gibi oldu. Accık da burun kemiğine falan sürdük. :D Yani  yoğunluğunu ayarlayabilirseniz beyaz tenliler de bayılır bu ürüne.

Golden Rose Contour Crayon


Golden Rose'un bu kahverengi kalemi çok pratik. Pıt pit parmakla yediriyorum. Hadi yallah dışarı.

Tek sıkıntısı asansörlü olmaması. Arkasından kulak pamuguyla ittir dendi ama onu denerken ten rengi kapatıcının hepsini heba ettim. Bunu da heba edemem... Mecbur kalemtıraşla açacağım.


LID LINGERIE MATTE CHECKMATE


Sürdüğünüz an sabitlenmeyip dağıtılabilen, çizgilere dolup da sizi rezil etmeyen bir likit far ile
tanıştırayım sizi. Bu da yine far olup da farklı amaç ile kullandığım bir ürün. Kontür yapmaya çalıştığım zamanlarda (düğündür, kutlamadır vs.) beni rezil rüsva etmediği için kendisini seviyorum.

Gözümde de yanağımda da parmakla dağıtma taraftarıyım. Fırçası bombeli. Böyle göz kapağına tam oturuyor. Güzelce bir karıştırma fırçasıyla istediğini gibi dağıtabiliyorsunuz. Bulaşma, akma da yapmıyor. 

Yanakta da bu söylediklerimin hepsi geçerli. Keşke daha soğuk tonlu bir renk olsaydı da güzelce her yerime kontür yapsaydım. 

Fiyatı 26TL. Uslanmaz bir kontür aşığıysanız alın. Likit far arsızıysanız da alın. Çünkü pişman olmazsınız. 



Rival de Loop Young - Chocolate Bronzer 



Koleksiyon ürünüdür. Yani şimdi buldunuz buldunuz, yoksa elveda... 9gr'lık ve 15TL fiyatlık bu ürün gerek kokusu gerekse görüntüsü ile kalpleri kazanmış ve gören herkesi kendisine aşık etmiştir. Ahuahha çok eğlendim şu kısımları yazarken.

Çikolata kokulu, soğuk alttonlu mükemmel bronzerım benim. Tozutma sorunu var. O kadar kusur kadı kızında da olur diyoruz ve övmeye devam ediyorum. Listedeki bütün ürünler gibi tabi ki cruelty free. 

Esmer tenliler içinde beyaz tenliler için de uygun bir ürün. Yoğunluğunu kendiniz arttırabilirsiniz. Kendiniz arttırabilirsiniz derken azar azar alıp üst üste sürmeyi diyorum yahu... 

İçeriğe dikkat edenler için içinde talc olduğunu söylemem lazım.Evet, malesef böyle... :( Ömrü ise açıldıktan sonra 24 ay. Yani 2 sene içinde tüketmek gerekiyor. Zaten fazlaca tozuttuğu için bir senede biteceğini düşünüyorum. 

W7 HOLLYWOOD BRONZE & GLOW KONTÜR PALETİ



Charlotte Tilbury filmstar bronze & glow face sculpt & highlight paletinden esinlenip üretilmiş bir ürün. ( En kibar kelime olarak "esinlenme"yi buldum.) 




Esmer tende de gayet güzel ve doğal duruyor. Ama asıl buğday ve beyaz tenliler aşık olur bu ürüne. Çünkü onlar için tam bir kontur ürünü. soğuk alt tonlu, içinde hafif simler var ama görünmüyor yüzde. Esmerler bu ürünle kontur yapamaz ama yüzü ısıtmak ve renk vermek için çok güzel.









Aydınlatıcı kısmı ise ışıl ışıl "anaa kızın aydınlatıcısına bak" dedirtecek bir ürün değil. Çünkü doğal bir ışıltısı var. Bu da yine buğday ve beyaz tende daha kendini belli edecek bir ürün.


Ben bu ürünü fotoğraftaki farmasi marka fırçayla uyguluyorum. Kontur yapıyormuş gibi yanaklara sürüyorum ama geniş bir bölgeye dağıtıyorum., çenemin altına, hafif burnumun üstüne sürüyorum. Bazen de daha büyük bir fırçayla tüm yüzüme bir geçiyorum hafifçe.

H&M Face Sculptur Palette



İyi ki almışım dediğim bir ürün bu. 2 bronzer, bir allık ve bir aydınlatıcıdan oluşuyor. Geçen sene 17tl ye almıştım. Dibini sıyırdığım bronzer cildimle en iyi uyum sağlayan ürünüm. Kalıcılığı çok iyi silmediğim sürece asla silinmiyor yüzümden.  

Diğer bronzer ise simli ve daha az kalıcılığa sahip. Onu da yazın tüm yüzüme büyük bir fırçayla pudra gibi sürüyorum. Evet, o kadar bronzlaşıyorum. :D 

Allık benim yüzümde görünmüyor ama beyaz tenlilerde çok güzel durur.

Aydınlatıcı ise tam bir fiyasko :D Bir arkadaşım kremle sürmemi önermişti. Yapısı bozuldu üstünü kazımam lazım. Full sim içeren bir aydınlatıcı, olmamış anca far olur bundan.

Kısacası bronzerlar için değer. İçinde kızıllık barındırmadığı için kontur 
ürünü olarak da kullanılabilir. Bahama Mama'yı kenara attırmıştı bu ürün geçen yaz bana. 


Dibini gördüğüm bronzer bitmek üzere olduğu için accık sürdüm bileğime kıyamadım. :D

Yorumlar