Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

THE BODY SHOP ÇAY AĞACI SERİSİ


ULAŞILABİLİR OLMASI İÇİN BAŞLIKLARI BURAYA TOPLADIM. 

The Body Shop Tea Tree Night Mask / ÇAY AĞACI KUSUR GİDERİCİ GECE MASKESİ

Gelelim aldığım ilk gün paylaştığımda 50586 tane "memnun musun?" mesajı almama sebep olan The Body Shop'un çay ağacı özlü gece maskesinee... Ulan allahless, daha yeni almışım nerden bileyim memnun muyum değil miyim?? 1 ay kullandıktan sonra sukunetimi koruyarak devam ediyorum.

Bu arakadaşı Body Shop'un çay ağacı serisindeki yüz yıkama jeli ve gözenek küçültücü kremiyle beraber almıştım. Durun, diğerlerine de sıra gelecek! 
Gece yatmadan önce güzelce temizlediğiniz yüzünüze sürüyorsunuz. Sabah da suyla duruluyorsunuz. Gece boyunca cildinizde duruyor yani. 
Aslında ben bunu anneme almıştım. Leke tedavisi için gittiği hastaneden dalmaçyalı gibi çıktığı için... O kullanmadı ben de el attım.

Ürünün vaatleri;

• Daha tazelenmiş, pürüzsüz bir cilt görünümü
• Daha mat ve sağlıklı cilt görünümü

• Gerçek ve doğal çay ağacı içerir

• Gözeneklerin görünümünde iyileşme sağlar

• Alkol içermez
• Yastıkta leke bırakmaz
Ürünün bana verdikleri;
  • Kistik akneler
  • İyileşmeyen sivilceler
  • Nemli bir his
  • Minik minik yağ bezeleri
   YANİ ARAKADAŞ BU NEDİR ŞİMDİ?! Sen sitene paşalar gibi "özellikle yağlı ve lekeli ciltler için formüle edildi." yazmışsın. E benim işte bu. Yağlı ve lekeli cilt benim yani. -_- Niye değişik değişik sivilceler çıkartıyorsun yüzümde?
   
     Bunun yaptığından adım gibi eminim. Çünkü hayatımda değiştirdiğim başka bir şey olmadı. Ne zaman annemden bu maskeyi aldım, o zaman sivilce girl oldum.

      Yapısı da sümük gibi. Rengi de yeşil. Yüze sürünce su gibi sıvılaşıyor ama yapış yapış... Hemen kuruyor ama. Temsili Görsel Ayyy görmeye tahammülüm yok! 



    Bana yaramadı bu. Hatta şimdi gördüm. Bbody shop sitede ürün açıklamasının altına sivilceler nasıl geçer diye link koymuş.Ahahaha bu nedir ya?! :D


    



Fiyatı da 90tl... Yuh! Zam gelmiş sanki. Ben 3 al 2 öde kampanyasıyla almıştım. No bebeyyimm... Anneme vereyim de o kullansın. Çok memnunum falan derim. İnş yazımı okumaz. :D 

The Body Shop Çay Ağacı Gözenek Küçültücü

Çay ağacı serisinden devam ediyorum. Cildi matlaştırmayı ve gözenekleri (adı üstünde) küçülmeyi vadediyor. Body Shop'un genel politikası olarak sadece 30ml'lik bir ürün. Gerçi uzun süre gider çünkü en azından ben sadece burun çevreme kullanıyorum. 

Ürün Vaatleri

  • Cilt parlamasını engeller
  • Arınmış ve tazelenmiş bir cilt sağlar
  • Makyaj öncesi kullanım için idealdir
Cilt parlamasını engelliyor ama gün boyu değil tabi ki. Arınmış ve tazelenmiş cilt mi? Yo dostum yoo.. Böyle bir şey yok arkadaşlar. Makyaj öncesi kullanım için ideal olabilir evet. O da pürüzsüzleştirdiğinden değil matlaştırdığından.

Kremin içinde paraben yok. Dediğim gibi burun çevremde kullanıyorum. Gözenekleri sıkılaştırmıyor. Ben cildimi yıkama jeliyle yıkadıktan sonra gece kremimle nemlendiriyorum. Ondan sonra da bunu kullanıyorum yatmadan önce. Yanii... Pek bir faydasını görmedim. Çok aman aman bir gözeneğim olmamasına rağmen o burun çevremdekilere de bir faydası olmadı.

Bir daha alacağımı sanmıyorum. 

Almak isteyenler için linkini buraya bırakıyorum. TIK! (Almayın.)

THE BODY SHOP ÇAY AĞACI YÜZ YIKAMA JELİ

Çay ağacı serisini bu yazı ile sonlandırıyorum. Tthe Body Shop'tan bu seri hakkında çok da bir şey okumadan alışveriş yapmıştım. Çay ağacı yağı dedim... En fazla ne olabilir ki dedim..Neyse durun. Bu ürünü beğendim! 
Çay ağacının düzenli kullanımda leke açma etkisi olduğunu biliyoruz. Açıkçası ben de tamamen bu sebepten aldım. 1,5 aydır her gün akşamları kullanıyorum. Cildimdeki fazla yağı alıp sabaha dha canlı bir ciltle uyanmamı sağlıyor.
ÜRÜNÜN VAATLERİ;
  • Cildi kurutmadan fazla yağı temizler
  • Lekelerin görünümünün azalmasına yardımcı olur
  • Kullanım sonrası daha pürüzsüz bir cilt görünümü klinik olarak onaylanmıştır
  • Paraben içermez
 Bence tüm vaatlerini yerine getiriyor.  Lekelerimi geçirmedi ama rengini açtığına şahit oluyorum. Yanağımın sol tarafında 4-5mm çapında kahverengi sivilce lekesi var. Yüzümde tabi ki bir milyon tane leke var ama en büyüğü ve belirgini bu. Gerçekten de sabredersem 4-5 ayda yok olacağına inanıyorum. Gittikçe açıldığını her gün sürdüğüm kapatıcının lekeyi kapatma etkisinden fark etim. 


Siyah noktalara hiçbir etkisini görmedim. Sivilce oluşumunu, özellikle kistik akne oluşumunu da engellemedi. 
Kokusu tipik çay ağacı kokusu. Yani hassas olanları rahatsız eder çünkü çok keskin. Benim gibi yüzünüzü yalap şalap yıkıyorsanız dikkat edin! Göze kaçınca insanı intiharın eşiğine sürüklüyor. Denendi.........................
Alerjik ciltlerde kızarıklık yapabilir. Dediğim gibi çok keskin bir ürün. 
Köpürmesi, az miktarla güzelce temizlemesi ve lekelere etkisi benden onay aldı. He bitince tekrar alır mıyım? Almam. Çünkü kürkçü dükkanı stayla! 

Eğer ürünü bir deneyeyim, ben de bir alayım demek isterseniz de buyrun linki. 250ml 64tl. 

Benim söyleyeceklerim bu kadar. Çay ağacı ailesinin diğer üyelerinin incelemelerini aşağıya bırakıyorum. Görüşmek üzeree!!!

Yorumlar