Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

MERAK ETTİĞİNİZ CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ ( Sonunda yazdım valla)


Merhabalarrrrr yumuşuklar! Kendim şu an yumuş yumuş olduğum için size de böyle seslendim. Çünküü duş aldım, maskelerimi yaptım, kremlerimi sürdüm... Oh miis!! Şu aralar uygulamış olduğum bakım zamazingosundan çok memnun olduğum için kalıcı olması gerektiğini düşündüm ve TADADADAAMM! Bu yüzden bu yazıyı yazdım! O zaman başlayalım!


Ben bu Himalaya markasının aşığıydım eskiden. Gittim yüz kremi ve şu meşhur cevizli peelingini aldım 4-5 ay önce en son. Eve geldim ve Reysi demez mi "HİMALAYA ARTIK CRUELTY FREE DEĞİL!" diye... Yıkıldım. Zaten 2 ürünü de hiç beğenmedim. O yüzden bu yazıya ekliyorum markayı. :D 


Bu krem, renk açmayı vadediyor. Kokusu çok yoğun. Böyle deterjan gibi yüzde kalan bir koku. Renkli olmasına rağmen yüzde yok oluyor. Yapış yapış olmuyor. Fiyatı da indirimle 25tl mi neydi.. E nesini beğenmedim öyleyse? Bir kere ben bu kremi düzenli kullanıp bitirmeme rağmen ne bir renk açtı ne de benim karma cildime nem vermesi yeterli geldi... GO HOME HIMALAYA! 



Farmasi Skin Trends tonik ise is my girl resmen! Toniklerin efendisi olarak, benim cildimi daha güzel temizleyen bir tonik kullanmadım! Her cilt tipi için çeşit çeşit tonikler var Farmasi'de. Diğerlerini bilemeyeceğim ama buna bayıldım! 1 aylık daha var içinde. Bitince alacağım gibi duruyor yeni ürünler aklımı çelmezse.. :D Kuru cilt tipine sahip olanlar almasın. Ahh kuzular keşke kuru cilt tipi hakkında da bir bilgim olsa da yazsam... Annemden gördükçe aralara sıkıştırıyorum. :D 

Farmasi ürünlerini Gülsün Hanım'dan alabilirsiniz. Kendisi cidden tanıdığım en kibar ve güvenilir farmasi direktörü.  


Bu arkadaş bitmiş ama ben şu an 5.sini açtım! -utanan maymun emojisi- (Hayatta kullanmadığım emojiyi yazı olarak şuraya yazdım ya helal bana!)  Rossmann'da 7tl ye bulabileceğiniz bu arakadaş makyajı, gözü yakmadan tek seferde çıkaran cruelty free bir göz makyaj çıkarıcısı. Önerdiğim herkes memnun kaldı. (VOVOVOVOOOVVV) 



Aynı markanın yüz yıkama jeline gelelim. Hatırlarsınız belki bana beleş verilmişti bundan bir tane. -gözlüklü adam emojisi- AYYY YETER YA ŞURAYA EMOJİLER GELSİN BU NE İŞKENCE YARAABBBB???  Hayatımın en mutlu günü ve beleş ürün yazım için tık! asdfg

 IŞTE SIMDI SOYLEYECEKLERIM VAR HIAAAGGG! Rival de Loop yüz yıkama jeli, o meşhur la roche Possay yüz yıkama jelinin yaptığı çoğu şeyi yapıyor gencolar. Rival de Loop masum canlara zarar vermezken la roche Possay ürünlerini hayvanlar üzerinde deniyor. Ay bir de Rival de Loop u 7tl ye alabiliyorsunuz.  Rival için konuşursam kokusu dalin gibi, az bir miktar yüzünüzü köpürtüp temizlenmesini sağlıyor. Sivilce yapmiyor benim karma cildimde. Cildi kurutmadan cillop gibi temizleyip yağını aliyor. AĞĞĞBIIII DAHA NE OLSUN!? En son da tonikle sil oh mis. O yüzden bana sorarsanız cruelty free oluşuyla, fiyatının uygunluğuyla, vaatlerini yerine getirmesiyle Rival de Loop parçalar La Roche'u.


Sponsor olmuşcasına, markanın Ceo'suymuşcasına aynı markayı övmeye devam. Bu ürün tabi ki hakkın rahmetine kavuşalı çok oldu. Ben peelinglerimi banyoya koyuyorum. Haftada 3-4 kez peeling yapıyorum. 2 tane hard peeling, diğerleri de yüzüme sürüp bekletip yavaş yavaş narin bir blogger gibi temizleyerek oluyor. Narin bir blogger... NE VAR YANİ?! 

Bu eleman da kokusu hariç işimi görüyordu ama bitti. Tekrar alır mıyım? Evet alırım çünkü ucuz ve bence hiçbir peeling gözenek sıkılaştırmadığı için ucuza kaçıyorum. En fazla yaptığı şey; ölü derileri temizlemek ve yerleştikleri yerin tapusunu almamış yeni oluşan siyah noktaları yok etmek. 


Peeling demişken... Geldi yine meymenetsiz.. Himalaya bana bak! Sana laflar hazırladım. Dur parmaklarımı kütleteyim önce. "Nerdesin nerdesin diye Vatan tv'de şarkı söyleyen kadın" gibi bir kin var içimde sana karşı. Bu peelingin amacı nedir cidden ya? Tanecikleri o kadar sert ki.. Ne zaman kullansam bir yerlerim çiziliyor, kızarıyor ayyy resmen yara oluyor be! Hele o kokusu... ÖĞKK! küçüklüğünde boğazı şişince zitromax diye bir ilaç içmiş olan efsanevi nesili ağlatır bu ürün! Resmen birebir zitromax kokusu.. Zitromax, günümüzde yasaklanmış bir ilaç, söyleyeyim de bunu da yasaklasınlar. (yalnız şaka maka en az 100 tane zitromax içmişimdir. 3. kol is coming :)))))) )

Kusura bakmayın ama birisinin kusmuğunu yüzümüze sürüyor gibiyiz.. ALLAMM SABIR VER YAREBBİMMM!! 



Luxybio gül yağı öveceğim şimdi. Ya sen nasıl tatliş bir şeysin öyle ya... Sabah işe giderken yeni aldığım pantolona şişenin 2/3'sini dökmeseydim hala aramızda olabilirdin...Sanki ürünün adı Nezaket gibi.. Her sinirlendiğinde bayılan bir Nezaket.. Öyle zarif öyle kibar... Nezaket, cildime çok iyi gelmiştin, çok güzel nemledirmiştin.. Özledim seni..
Nezaket'i her cilt tipi kullanabilir. Çünkü hepimizin dönem dönem neme ihtiyacı oluyor değil mi? 


Creightons Radiant Skin Maske! Maskeler arasında dönüp dolaşıp hep bu maskeyi seciyorum. En büyük sebebi uygulama ve durulama kısmının çok kolay olması. Onu geçersek cilde aydınlık vermeyi vadeden krem formda bir maske kendisi. Ciddi anlamda krem gibi. Yüze sürünce şeffaf ince bir tabaka oluşturuyor. Noo soyulan maske değil. Yüzünüze sıvı sabun sürmüşsünuz gibi düşünün ama köpürmüyor. Normalde 15dk durup yıkamam lazım ama ben yüzüme sürüp maşallah 2 saat duruyorum. Sebebi ise usengeclique. AMA SIZ YAPMAYIN!
 Yüzümü gerçekten aydınlatıyor. Yaglandirmiyor hatta verdiği nem de benim karma cildime yetmiyor. Maskeyi yıkadıktan sonra günlük kremimi sürüp yatıyorum. Gratis'lerde satılıyor. Fiyatı 10tl civarında. Fiyatına göre bence cogzel bir urun. Kuru cilde sahip olanlar sevmez ama karma ve ozellikle yağlı cilde sahip olanlar sevecektir. Yüzünüze verdiği canlılığı, aydınlığı ve dinç görünümü seveceksiniz.


Cidden krem gibi.


Justin Beauty markasına ait Village Factory göz kremi ise dünyanın en büyük göz kremi olarak tüm oscarları topladı. Her gece yatmadan önce sürüyorum. Sayesinde göz altlarım pul pul olup dökülmüyor. Morlukları da giderdiğini düşünüyorum düzenli kullanımda. Çünkü tam bir nem bombası! (Ayy resmen blogger gibi konuştum nem bombası falan heh hee..) Bitince tekrar olmayacağım çünkü daha güzelini keşfettim.. Onu paylaşmam için daha zaman var ama. 


Pot O'miracle lip revitalizer ise çok amaçlı kullandığım lip balm! Naneli olanı dudak hariç tırnak etlerime, grip olunca tahriş olan burnuma,dirseklerime... vs bir sürü yere sürüyorum. Birçok kozmetikçide kasa yanında bulabilirsiniz.  


Şimdi maske şöleni yapacağım. Bence bi şarkı iyi gider. 

MERKÜR RETROSU 



Maskelerden devam edelim öyleyse.. Yine creightons markasının aktif kömürlü kil maskesi. Bu maskeyi bir kez kullandım. Kullandığım zaman da cildimi kurutmuştu. O yüzden kendisini yazın kullanmak için buzdolanında saklıyorum. E bozulmasın değil mi?


Bu maske ise adından anlayacağınız üzere matlaştırıcı özelliğe sahip. Creightons maskeleri çok seviyorum çünkü ne vadediyorsa yerine getiriyor. Hem de uygun fiyatlı. Evet. Bu yüzden de seviyorum. Canım param sfgh. Neyse, bu maske ise cidden cildi matlaştırdığı için yazın bol bol kullanacağım. Bu da kil maskesinin yanında dolapta takılıyor. Aslında bunları dolaptan çıkarsam olur ya zaten hava buz gibi. Yazı bitince çıkarayım en iyisi. :D
Verdiği matlık ise 6-7 saat gidiyor bu arada haberiniz olsun. Makyajdan önce yaparsanız fondötene güzel bir zemin hazırlıyor aynı zamanda.


Veeee leke giderici maske! Seni nasıl övsem bilemedim. Bu arada bu kadar çok maskeyi ne ara denediğimi sorarsanız onun da cevabını şöyle vereyim. Maskeleri bölgesel uyguluyorum. Mesela bu gencoyu sadece lekelerimin üstüne uyguluyorum. Kurumasını bekledikten sonra üstüne diğer maskeyi uygulayıp, bekleyip yıkıyorum. Bu şekilde 3-4 maskeyi bölgesel olarak kullandığım oluyor. 

Haftada 3 kez, 15er dakikadan kullandığımda ciddi anlamda lekelerimi açtığına şahit oldum. Bitince tekrar alırım ama bölgesel kullandığım için ben bitiremeden son kullanma tarihi geçecek gibi duruyor. 

Bu arada yazıdaki tüm maskelerin son kullanma tarihi, açtığınız andan itibaren 12 ay.


En eğleneceli bulduğum maske de bu! Yorgun cildi canlandırmayı vadediyor ve bunu yerine getiriyor tabi ki! Öncelikle cildi buz gibi yapıyor. Böyle bir kuzey rüzgarları esiyor yüzünüze yüzünüze. O soğuklukla direkt ayılıyorsunuz. Yorgunluk morgunluk kalmıyor. :D Haftanın son mesai günü eve geldiğimde direkt bu arkadaşa sarılıyorum. 30-40dk arası bekletiyorum ama bunu yorgunluktan. :D Soğuk su ile yıkıyorum bir de yüzümü. OH MİS! Botoks yaptırmış gibi 5-10 dakikalığına gergin gerin dolaşıp arkadaşlarıma gereksiz selfieler atıyorum agygedshj.



Yorumlar