Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Yeni keşfim: ZÜBER DOĞAL MEYVE TATLISI YER FISTIKLI & ÇİKOLATALI


5 gün önce hikayemde dünyadaki en güzel tatlı diye paylaşmıştım.

Kalori sayarak 10 kilo verdiğim efsanevi dönemin son demlerinde keşfetmiştim bu genç delikanlıları. Tüm "instablogger" ahalisine kutu kutu ürün gödermişlerdi. Kimse de içindeki şeyin nasıl bir şey olduğunu söylemeden paso ambalajlı fotoğraf atıyordu.

MERAK.


Merak ettim ve koştum migorosa. Money Club adlı hiçbir şeye yaramayan karta 3tl, normalde ise 4tl bir fiyatı var. Hatta dün aldığımda indirim de yoktu. 4tl verip krizler geçirerek eve geldim. 

Ayla Kutlu'nun en sevdiğim 2. kitabı. İlki ise "Hoşçakal Umut" ; mutlaka okumalısınız.


Şimdi kendimce tatları hakkında yorumlarda bulunacağım.
  • Elmalı tarçınlısı: Sana verdiğim 3tl haram zıkkım olsun püüüüüü!
  • Vanilyalısı: Bir kez yedim, bir daha yemem. Hurmaya vanilya tozu dökmüşsün gibi tadı.
  • Çileklisi: Antep fıstıklısı ve yer fıstıklısı yoksa bunu alırım. Ekşimtırak güzel bir tadı var.
  • Hindistan Cevizlisi: Güneş kreminizi için tadı daha güzeldir bundan.
  • Antep Fıstıklısı: Bununla gizli aşk yaşarım. Öyle böyle güzel bir tadı yok. Aşırı lezzetli ve inanılmaz tok tutuyor.
  • Yer Fıstıklısı: Bununla da evlenirim. Bir ömür mutlu yaşarım. Fıstık ezmesi seviyorsanız, durmayın siz de evlenin. 



Şimdii ben kalori saydığım için yediğim yiyeceklerin içindeki karbonhidrat, yağ, protein oranı çok önemli. Bu arkadaşta da bayağı bir yağ var. O yüzden günde bir taneden fazla yemenizi önermem. Ben nasıl yiyorum?

Sabah 7'de mutlaka bir yumurta içeren kahvaltımı yapıyorum.
8:30-12:00 arası yağsız sütlü kahve içiyorum. 
Öğlen 12:00-13:00 arası yağsız tavuk göğsü içeren öğle yemeğimi yiyorum. 
13:00-18:00 arasında tahminen 15:00-16:00 civarında da yine yağsız sütle beraber bu arkadaşı tüketiyorum, sömürüyorum.
19:00-20:00 arası akşam yemeğinde ne varsa o.(Tabi günlük kalori ihtiyacımı geçmeden ve oranlara dikkat ederek.)
Akşam yemeğinin yanında ve sabah ilk kalktığımda da maydanoz suyu içiyorum. (Bunun tarifini vereceğim. Eminim ki yaz boyunca başka bir şey içmezsiniz. Limonata gibi oluyor tadı.) 


Çok masum bir yiyecek olduğunu söylemem. 150 kalori. Ama içinde şeker yok, tatlandırıcı yok, gluten,laktoz, soya yok. Tabi üstünde yazan bunlar. İnanmak isteyerek yiyorum ben de. AY TADI ÇOK GÜZEL BEEE


İçindekiler kısmıyla ilgilenenler buyursunlar.


Şimdi geldik beni ilgilendiren kısmına... Günlük toplam şeker ihtiyacım 45gr. Bu yüzden bu arkadaşın içindeki şeker cidden fazla aslında düşününce. Ama benim gibi tatlı yemekten vazgeçemeyip kilo vermek istiyenlerdenseniz gerçekten kurtarıcı oluyor.



Buyrunuz içi. Evet, evet benziyor.... Yani mozaik pastaya... YERSEN?


Bugün tatil günüm olduğu için üstteki programa uymadım. Sabah kahvaltımı 13:00'da yaptım resmen. Zaa. Bu yazıyı yazarken de yani 16:00 gibi 0.8 tane züber hüplettim. 1 tane değil çünkü 0.2lik kısmı babam ısırdı. Hain Kostok. 
100ml'lik yağsız sütlü dev kahvemle de sizleri selamlayıp yazıyı sonlandırıyorum! 

Züber'e mail atıyorum. Allah için şunun fıyatını 2 tl yapın diye. Üşenmeyip benim gibi mail atmak isterseniz buyrun bu mail adresleri info@alternagida.com  



Valla 4tl nedir arkadaş yaa aaaa! 

Yorumlar

Yorum Gönder