Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Wet 'n Wild MegaGlo Aydınlatıcı Pudra - Crown of My Canopy


Profilimde yüzümde duruşunu paylaşınca dm kutumu kilitleyen aydınlatıcı ile karşınızdayım! (Yazar burda havasını attı.) 


Kadife gibi görünümüne kıyamama durumu bir gün sürüyor. Sonra insan her yerine boca etmek istiyor. NEDEN Mİ? AHA TIK!


Uygun fiyatlı bir ürüne göre über üst düzey bir performansı var. Ülkemize iki rengi gelmiş. Precious Petals rengi bendeki crown of my canopy renginden daha açık, pembemsi bir inci parlaklığında.  Elimde o tonlarda aydınlatıcı olduğu için benim tercihim bu arkadaş oldu. Ben direkt allık fırçasıyla geniş bir bölgeye yayarak kullanıyorum. Bildiğiniz allık benim için bu arkadaş. Kışın bu görünümü yüzüm kaldırmaz ama o zaman da far olur anacım beeee!!!1!!!1

löp diye parmağımı bastırmış hali

İÇİNDE SİM YOK. Vallahi yok billahi yok. Sabah 7de makyajımı yapıyorum. Akşam 7de eve geliyorum. Makyajımı çıkarmak için aynaya baktığımda benim sadık yarim yüzümde duruyor. <3<3<3

löp diye parmağımı bileğime sürmüş hali

Diğer rengini almayı düşünmüyorum. Markanın stick highlighterını denemek istyorum indirim döneminde. Ben yapı, duruş olarak hayatımın aydılatıcısı Becca'ya inanılmaz benzettim. İkisinin karşılaştırma yazısını yazacağım. Hatta bir de aralarına Mac Soft and Gentle'ı ekleyebilirim. 

accık dağıtmış hali

Fiyatı indirimsiz 27tl ve gratislerde satılıyor. Koşun ve kapın AZZLANLARIM!! #Cileminazzlanları


Verdiğim 27tl'yi kuru kuruşuna helal edip bittikçe alacağım (hatta belki stainiactan sonra yedekleyeceğim) bir ürün olacak. Bu arada hiçbir yerde Stainiac bulamıyorum. -_- Bir tane yedeğim var allahtan... -_-


Yorumlar