Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Kiko Milano High Pigment Eyeshadow


Kendi paletinizi de oluştutabildiginiz bu farlar adı gibi bayağı pigmentli ve dağıtmakta zorlanabiliyorsunuz. O yüzden geçiş rengi olarak kullanmak için pek uygun değil. Bendeki renkleri turuncu olan 36 ve kahverengi olan 41.


Hatta iki gündür yoluna allık olarak devam eden 36 numara🍊 Sarı allık uygulamalarını görünce kendimce değişik şeyler denedim. Sarıdan turuncuya geçişler vs. Sonra bu far, allık olarak çok hoşuma gitti. Tamamen turuncu bir görünüm vermiyor. Hafif nar çiçeği gibi.🌺 

Göz kapağına löp diye far sürme olayında da bayağı etkili olan bu farları sizce almalı mı?



Bence almalı ama benim gibi gidip de mat renkleri alınmamalı. Işıltılı farlarda bulamadığımız pigmenti bu seride bulabiliriz diye düşünüyorum. Zaten ışıltılı farı dağıtıp da napcan yeaa ... :D








Ben İtalya'dan almıştım. Ay bi dk... İtalya yazılarımı okumadınız mı? -_-



Türkiye fiyatını bilmiyorum. Sağ olsun kiko çağının çok ilerisinde olup online alışveriş açmayıp telekinezi yoluyla alışveriş yapmamızı beklediği için bulamadım da... 

Sorularınız varsa alayım! Böyle böyle elimdeki tüm makyaj malzemelerinin yazısını yazmayı planlıyorum. Yandınız anacım. 

Yorumlar