HAYATIMIN EN KÂRLI ALIŞVERİŞİ!


Blog adımı kozmetikmuhendisi yaparak kendi topuğuma sıktım. Çünkü kozmetik dışında yazmak istediğim o kadar çok şey var ki... YAZACAĞIM. Ollallaallaa...

3 hafta önce Stradivarious'ta (yani sıtadivaryus) üstteki hologramlı gri çantayı görüp vuruldum.Çünkü çok güzel ve 80 liraydı...




Dırıııı dıırıııığğğ... ( Çoban Rapçi -Lanet olsun bu dünya soundtrack )


Yarım saat elimde çanta aynada baktımm baktımm ve baktım... AMA ALMADIM. İÇİMDE KALDI.


Sonra noldu dersiniz? Çanta indirme girdi. 30'a liray 2 tane aldım. Yih yih!



Bu Rossman'da çark çevirip yüz yıkama jeli kazanmamdan sonra en karlı ikinci alışverişimdi... Zavallı kendim. 


Suni deri, kokma yapmadı. Kütük gibi değil bayağı yumuşak. Sizlere link verecektim ama kalmamış...


Neyse amaçsız bir yazı olmasın da sosyal mesaj vereyim bari.

İNDİRİMSİZ BİR ŞEY ALMAYIN.


Yorumlar

  1. Ben anlamadım stradivarius mu indirime girmişte ordan 30₺ye aldın yoksa başka bi internet sitesinden falan mı

    YanıtlaSil
  2. Zaten indirimlere zaafım var BAYILDIM 🙈

    YanıtlaSil

Yorum Gönder