Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Becca Glow on the Go - Shimmering Skin Perfector Opal



Yani kısaca "Becca'nın Opal renkli aydınlatıcısının kiti" de diyebiliriz başlığa. Tam emin olmamakla birlikte sanırım sadece bu renginin kiti gelmiş.


Şöyle mini minnacık bir kutuda ama pek de afilli bir fotoğrafta satışa sunmuşlar.


Kankeytamla Antalya Terracity'de son kalan 3 taneden ikisini aldık. Kutuyu açınca bir hayal kırıklığı olmadı değil... Hani gramıdır, mililitresidir üstünde yazıyor ama... İnsan bekliyor işte azizim...


Likit aydınlatıcısını, olay mahallinde kankeytam Sedoş'umla hemen mıncıkladık, her yerimize sürdük. "OHAAAA ABİİİ OHAAA YAAAA" gibi sesler çıkararak verdiğimiz 90tl'nin de gazıyla bayıldık. 

Ciddi yorumuma gelecek olursak yapı olarak şurda yazısını yazdığım Pastel Sun Light'tan bir farkını göremedim. Yani, SEVDİM.


Gün ışığında üstte toz, altta likit.


Gün ışığından odanın içine kaçınca; üstte toz, altta likit


Likit olanı 5ml, toz olanı da 2,4 gr. Toz olanı yine olay mahallinde elimize sürüp flaşı açtığımızda "ABİİİİ BU SİM SİM YA NAPTIK BİZ ALLAH BİZİM BELAMIZI VERSİN LANET OLSUUNNN" diye ağlamaya başladık. 90tl aklımızdan çıkmadı ve ağlayarak vedalaşıp evlerimize dağıldık.

Daha sonra Sedoş'tan bir snap geldi. Balkonda mı ne kendini çekmiş. Allahım o ne ?! Bizim Sedoş resmen Jeffree Star gibi parlıyor. Hemen ben de sürdüm ve akşam güneşine doğru şöylee bir yanağımı çevirdim ki.... KOŞUN! Napıyorsanız bırakın, gidin bu aydınlatıcıyı alın. Başka da bir şey söylemiyorum. Aaa durun son bir şey.


Becca cruelty free bir marka. Sevdiğimiz tüm markaların hayvanlar üzerinde deney yapmaması için iki dakikanızı ayırıp ŞURAYA bir imzanızı atarsanız beni ve tüm canları çok mutlu etmiş olursunuz!

Bana bak! " Bir imzadan nolacak?" diyip geçme.

Bir sonraki yazıda sadece imzalayanlarla görüşenzeeee!

Yorumlar