Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

ISANA ARGAN YAĞI VE ERİK ÇEKİRDEĞİ (BADEM) YAĞI İÇERİKLİ BAKIM ŞAMPUANI / KREMİ / MASKESİ


Gece gece dellenip blog yazısı yazıyorum. Bu tamamen sizi çok sevdiğim için yoksa bloguma adsense bağlanmasıyla alakası yok asdfgh.

Şaka maka cidden şu şampuan çöplerini atmak için yazıyorum bu yazıyı. Bir aydır masamda bekliyorlar. 

Hayvanlar üzerinde deney yapan markalardan alışveriş yapmayı bıraktığımda en çok şampuan konusunda zorlanmıştım. Rossmann'da gezerken şu yazımda anlattığım ürünleri alıp denemiştim. Memnun kalınca Isana'dan yürümeye karar verdim. Bu sarı seriyi de en yakın arkadaşımın sevgilisi olan en yakın arkadaşımın önerisiyle aldım. ( Denklemi çözen yazsın.)

Kokusunu burdan tarif edemem ama en yakın olarak şöyle söyleyebilirim;

İĞDE AĞAÇLARININ KOKUSUNU BİLİR MİSİN AZİZİM?

Heh, işte! Ona çok benziyorlar. Banyodan hiç çıkasım gelmiyor. O kadar kalıcı ve güzel kokuyorlar ki... "Kokuyu geç Çilem, bize özelliklerini anlat!" derseniz de devam...



Isana'nın bu sarı serisinin kokusuna vuruldum ilk başta. Çok tuhaftır ki şampuanın üstünde argan yağı ve erik çekirdeği yağı yazarken saç maskesinden badem yağı yazıyor. Karar verin erik çekirdeği mi badem mi? Aaaaa! 

Şampuanı çok beğendiğimi söyleyemem. Saçlarımı tamamen arındırıyor, yağlanmasını geciktiriyor ama sertleştiriyor aynı zamanda. Lush'ın big şampuanını kullandıysanız aynı o şampuandaki gibi tuhaf bir his veriyor durulama esnasında. Eski 4 liralık Isana şampuanıma devam edeceğim. Bir daha almam bu serinin şampuanından. Sanırım fiyatı 8 liraydı.

Saç maskesi ise bence gerçekten işe yarıyor. Saçlarımı son bir ayda boya babam boya bayağı yordum. (Saç yorulması....)  Kahverengiler bitti 3 kez de maviye boyadım saçlarımı. İşte o süre zarfında da her banyoda bu arkadaşı saç diplerimden başlayarak tüm saçıma sürdüm. 8 dk bekleyip yıkadım. Evet, 8dk. Bilmiyorum siz kaç dk beklersiniz. :D Aşırı yıpranış kuru saçlar için olduğu yazıyor arkasında ama çok sorunlu saçlarınız yoksa da haftada bir kullanmak için ideal. Ben her banyoda kullandığım için iki haftada bitti 150ml'lik minicik maskem.

Veeeee serinin en güzel ürün olan saç bakım kremine geldik! Annem kabını attığı için fotoğraflarda bu arkadaş yok. Hayatımda böyle bir krem kullanmamıştım. Ensemden itibaren saçlarıma sürüp duruluyorum. Banyodan çıkınca ekstra bir  yağ sürmeme gerek kalmıyordu çünkü saçlarım tel tel kayıyor resmen taraktan. ( Peki şu cümleyi yazarken canımın künefe çekmesi...)

Kokusu da parfüm gibi saçta kalıyor. Rüzgar esince yanınızdaki insanlar "ay çok güzel bir çiçek kokusu geldi" dediğinde "YANİ BEN" demeniz için fırsat! Maske ve şampuanın kokusunun kalıcığılı için "meh" derim.


Fotoğrafta çıkıntı gibi duran mor arkadaş ise renk koruyucu seriden. Onu da aradan çıkarayım dedim. Saçları mavi yapınca gittim bunu da aldım. Maşallah sağ olsun 4 gün korudu benim mavileri. Şu an saçlarımın ucu türbe yeşili dolanıyorum. Dipteki boya ise tamamen aktı. KORUMADI.

Sarı serideki şampuanda olduğu gibi bunda da böyle saçta tuhaf bir his bırakıyor. Böyle elinizi saçınıza sürünce "gıyççç" diye ses geliyor. O yüzden dediğim gibi bir daha almam. 

Yani arkadaşlar, gidiyorsunuz sarı serinin maskesini ve kremini alıyorsunuz ama şampuanından uzak duruyorsunuz. İlla şampuan istiyorum diyenler için de TIK!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!!!!



Yorumlar

  1. Bunu hiç denemedim ama denemek isterim. Fakat ben daha önce Liquid Keratin maske kullandım. Muhteşem birşey.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder