Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Hayattayken hakkını veremediğimiz dahi: Vincent Van Gogh ( museumshop.co )


“Resimlerimin satmadığı gerçeğini değiştiremem. Ama insanlar zamanla resimlerimin, üzerinde kullanılan boyadan çok daha değerli olduğunu anlayacaklar.” demişti yaşarken sadece tek bir tablosu satılan Van Gogh. 



Bugün hayatımda aldığım en zarif en tatlı kargoyu aldım sanırım.  Van Gogh hayranlığımı çoğunuz biliyor artık. Odamın duvarları, telefon kabım, ekran görüntüm vs. her şeyim sevgili Van Gogh'un tablolarıyla kaplı. 



O yüzden bu kargoya az biraz çıldırdım! 



Bu yazıda Van Gogh'un hayatını anlatmayacağım size tabi ki. İsteyen açar okur biyografisini. Kısaca bahsetmem gerekirse kendisi hayatı boyunca maddi ve manevi sıkıntılarla uğraşmış ve en sonunda kendisini öldürerek geride 1700'e yakın resim bırakmıştır. 



Hayattayken sadece bir tablosunu satabilen Van Gogh , bu satıştan sadece ama sadece 78 dolar kazanmış. Şu an satılan tablolarının değeri ise 82 milyon doları geçmiş...


Hayattayken favori içkisi olan Absent'i çok tükettiği söylenir. Hatta Van Gogh'a kulağını kestiren içki olarak adlandırılır Absent. Alkol oranı bayağı yüksek bir içkidir. Avrupa ülkelerinden birisine giderseniz ya da giden tanıdığınız olursa mutlaka isteyin. Şekli şemali bile güzel. :D


Yaptığı resimler bir yana matematik kafasına hayranım kendisinin. Halbuki öğrenme zorluğu yaşadığı için ailesinin onu okuldan aldığı söylenen ressam, tablolarında çılgın matematiksel imgeler gizlemiş! Benim üniversitede 2. alışımda zar zor geçtiğim akışkanlar mekaniğini adam "Yıldızlı gece" tablosunda açıklamış. Daha ne olsun? 


Daha da aydınlanmak isteyenleri şu videoya alayım. TIK!


Van Gogh , boyalarını o kadar çok seviyordu ki çoğu tablosunda direkt tuvale sıkıp parmaklarıyla karıştırmış. Hatta arada bir boyalarıyla, yaptığı yemekleri renklendirdiği; hatta bazen direkt yediği söylenir.



Ben teşekkür ederim Bade! Yahu bir de çizim yapmış, çıldırmamak elde değil. Hepsi çok güzel! Müzenizi sık sık ziyaret edeceğim gibi.





Siz de müzeyi ziyaret etmek isterseniz... TIK! 





Son bir şey söylemek istiyorum. Başkalarının sizi durdurmasına izin vermeyin. Van Gogh o dönemin şartlarıyla sesini duyuramadı, belki de hep yanlış insanlarla karşılaştı...Bunu bilemeyiz. Ama olur da eğer bu yazımı okuyorsan, "bence yapabilirsin!" Seni durduran her neyse gerçekten bunun değecek bir şey olup olmadığını düşün ve seni mutlu eden şeyi yap. Bir başkasının onayına ihtiyacın yok.

Son olarak ilk izlediğimde beni ağlatan bir video koymak istiyorum. Dr Who dizisinden bir sahne... Van Gogh zamanda yolculuk yapıp kendi müzesine geliyor.


Yorumlar